Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


PH 2010  

44 stemmer

  1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på om det er noe galt med smaken min. Jeg synes (nye) Caroline var ganske pen. Greit, leppene er for store, øyebryna er dårlig plukka og hun bruker for mye sminke, men samtidig er hun sannsynligvis den diggeste på hotellet nå.

 

Noe galt med smaken din :):)

Lenke til kommentar

Lurer på om det er noe galt med smaken min. Jeg synes (nye) Caroline var ganske pen. Greit, leppene er for store, øyebryna er dårlig plukka og hun bruker for mye sminke, men samtidig er hun sannsynligvis den diggeste på hotellet nå.

 

hun var jævlig digg hvis man ser bort i fra hodet, men mener fortsatt at mari er den diggeste.

 

håper virkelig cathrine ryker, tåler ikke trynet på den forbanna hestekjerringa lenger. hest er best som pålegg :mad:

Lenke til kommentar

IKKE LES HVIS DU IKKE VIL BLI SPOILA OM MORGENDAGENS EPISODE

 

 

Cathrine ryker, emil får valget mellom å sende ut cathrine eller stine marie, han sender ut cathrine. Ellers er det masse drama piss mellom tine og niklas. Emil og Maria har sex. Episoden på onsdag får vi se at Stine Marie tar med seg emil på date, her får de en nøkkel, og skal befri en person som er fanget. Det er en jente, mest sannsynlig tipper jeg at det er Victoria.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...