Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*

PH 2010  

44 stemmer

1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da han svære tattoo jævlern og Bimbo bitch dansa i senga blei det litt for mye.. Men for all del, det er dette som er underholdning! Ville jeg sett på en normal gjeng mennesker trenger jeg ikke å slå på tven

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Tenk å klare det kunststykket å finne så mye dumme mennesker uten moral da. Det trodde jeg faktisk ikke var mulig før jeg så årets første epiosode.

Det eneste positive med det er vel at det å se andre folk drite seg ut er underholdning i se seg selv. Det å se vemmelige mennesker driter seg ut er bare bonus av underholdning, så det skal nok følges med videre ja.

Lo godt når hun råneren kom inn med miniskjørt og en gyselig stygg topp. Så ut som noe opplegg som kunne knulla i baksetet på en Volvo egentlig. Så lite klasse vet du, haha.

Også pipestilken med silikonbrøa. Fikk en god latter når hun kom på skjermen. At ikke mennesker klarer å se selv hvor fryktelig fæl de ser ut når brøa veier dobbelt så mye som resten av kroppen og håret går over til grått.

Eneste Karoline som virker ålreit der inne jo :nei:

Nei få druse på med Pilgaard nå så vi får litt underholdning. Det kan bli jævlig skøy å se på! Haha. Han er kongen.

Lenke til kommentar

Hva er sjansene for at noen av deltakerene er på diskusjon.no tror dere?

De leser og googler nok hva som blir sagt mange av de ja. Men det endrer ikke på at dette er ekstremt PR-kåte mennesker som ikke eier noe moral i livet. Det lyser jo gjennom og er så absolut ikke noe kjærestemateriale for 99% av andre mennesker. Hvem vil ha folk som har knullet på TV og som har drete seg loddrett ut der?

Dette er glatte mennesker med et snev for mye selvtillitt. Man hører jo bare hvor dum man kan være når Triana spør hva man ser etter i en jente, så er pupper det første man nevner. Da har du et forvrengt bilde av virkeligheten og er så aldeles ikke noe kjærestemateriale for andre enn mennesker som er nøyaktig likedan. Så sånn sett så passer jo denne gjengen her glimrende i lag.

Lenke til kommentar

Må si at dette var en utrolig kjedelig første episode som var av liten underholdningsverdi.

Ingen av deltagerene hadde noe særlig særpreg utenom Emil som fremstillte seg som en klovn og dermed gjorde mest ut av seg.

Hopping i senga av barbie og kent var en scene som kunne vært klipt bort.

De beviser ivertfall at de er yngre enn deltakerne i forrige sesong. Presentasjonen av hver jente foran guttene virket som første møte på ungdomsskolen. Jeg gir første episode terningkast 1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...