Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*

PH 2010  

44 stemmer

1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?

Anbefalte innlegg

petter er flink, men håper at SM og han carl fyren drar hjem. Stian er konge da, tar alt med en latter :) Min jente favoritt er helt klart Mari, også er a Arsenal supporter, virker som en koselig jente + at hun er sjukt fin :p Stian og Niklas virker også som morsomme typer ^^

Endret av Lomeus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, må være jævlig å være Petter akkurat nå :p

Er foresten sikker på at jeg har sett han Carl et eller annet sted før, noen som kjenner han igjen fra TV eller noe? :S

Kjipt å være han akkurat nå? Alle PH-folka ser episodene sammen hver dag, nå er han vel på vei hjem sammen med Victoria eller noe (slik som Daniel i forrige uke). :p

Carl er forresten meget kjent han. Spilte selveste Dracula i en norsk versjon av et amerikansk reality show. ;)

Lenke til kommentar

årets versjon har ville tvister as :p dagens episode var klart den beste hittil.. Tror petter ødela alt for seg selv når han fant på esset (S-et?). nå tør ingen å stemme på han i morgen.

Tenkte på akkurat det samme. Ingen kommer vel til å stemme på petter i frykt for å bli sendt direkte hjem av Petter. laugh.gif

Lenke til kommentar

årets versjon har ville tvister as :p dagens episode var klart den beste hittil.. Tror petter ødela alt for seg selv når han fant på esset (S-et?). nå tør ingen å stemme på han i morgen.

Hvis han sier at han bare kødda om det esset, før de har avstemningen, så kan kanskje folka bli enda mer pissed på han da :p

Lenke til kommentar

(...) Uansett når det blir avslørt vil de ha litt negative vibber til han, human instinct.

Hmm, tror du? Selv om han går tilbake til samme gamle?

Ja, de baksnakker han sannsynligvis noe volsomt før avsløringen, det er ikke sånn clash så er alt fint. De prøver nok å være grei med han og glemme det, men noe av vibbene er der fortsatt.

Lenke til kommentar

Hahaha, tror jeg dævver her. Hadde lite til overs for Petter først, han virka så forbanna... pinglete. Men han har virkelig bevist at han kan være slu som faen nå, ufrivillig eller ikke.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Hahahaha, fy faen for en bra episode! Carl er jo så sjukt bra :D hahaha. Petter fortjente den, og jeg digga når han snakka dritt om Tine!! Haha, og så likte han det litt selv xD

Var ikke også Carl med på å hive røyken ut i bassenget? haha

Endret av jj_89
Lenke til kommentar

hva vil konsekvensen være hvis man forteller hvem vinneren er? @.)

Huff, orker ikke flere ''vinner'' rykter. Var latterlig nok ifjor da INGEN stemte :p

Godt over brorparten av ryktene gikk jo på at Petter kom til å vinne PH. Om du mener det ikke stemte, må du virkelig forklare deg.

Var jo alltid Petter og Ida :p

Lenke til kommentar

Hahahaha, fy faen for en bra episode! Carl er jo så sjukt bra :D hahaha. Petter fortjente den, og jeg digga når han snakka dritt om Tine!! Haha, og så likte han det litt selv xD

Var ikke også Carl med på å hive røyken ut i bassenget? haha

Carl virker jo som en drittsekk! Han kommer jo til å stikke av med prisen fra Petter ^^ Han var med på å kaster røyken i bassenget og satt der og nikka etc når Petter snakka dritt. . .

Lenke til kommentar

Petter har fått en mye høyere stjerne hos meg nå. For en fantastisk morsom opptreden av han i går. Kaste alle røyken på vannet. Og det beste er at Carl ble med på det :D Synes også runkinga til Stian var utrolig artig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...