Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


PH 2010  

44 stemmer

  1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?



Anbefalte innlegg

Fy flate for en tøff episode! Syns det var helt greit Torbjørn ble sendt hjem, han har vært litt råtten i det siste og bedrevet dobbeltspill. Herlig å se Victoria gråte :) Mye mulig den største bitchen der inne nå sånn som hun har drevet på. Gleder meg til Stine Marie og Petter skal på "date", spent på utfallet av den altså. Petter er heller ingen likandes fyr, sant som dem sier på GD.no, Moelv-folk er det nærmeste man kommer wannabe Bærum. Sitter der og skryter av at han er så godt likt og står sterkt på hotellet, mens han sier at Stine Marie er den dårligste personen der inne, samtidig som "hvor svakt menneske er du ikke da". Herre, han skulle sett seg selv, ikke særlig sympatisk. Han må faktisk tåle at ikke alle liker han. Denne sesongen tror jeg blir bra litt sånn utover. Så blant annet i Her og nå at Stian har hatt sex med to stykk der inne, regner med det skjer litt av hvert der inne.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hahaha, FAIL! Digg :D

 

Fail? Han var faktisk ærlig, det var det eneste.

 

Latterlig at han ble sendt ut sånn uten at han egentlig kunne gjøre noe med det, og uten at han gjorde NOE som helst stygt egentlig (i hele to ukene liksom). Anyway, han var favoritten min, og en av de eneste jeg likte der inne så får bare håpe han kommer inn igjen. Det der var bare latterlig i denne episoden. Siste episodene har vært ganske dritt i forhold til i fjor faktisk så Paradise kan være litt waste of time i år nesten, spesielt siden det ser ut som gode og "kule" kan ryke uten å gjøre noe som helst negativt. Han måtte velge en og han var bare ærlig, og hun var irriterende (han hadde sikkert også fått innflytelse av andre gutter som kanskje helt tiden nevnte hvor lite kontakt de fikk med hun og hvor lite lyst hun hadde å snakke og være med de osv). Latterlig.

 

Retarded.

 

 

Det som skjedde i går var ganske likt noe som skjedde i starten i fjor også. Mats, som var veldig godt likt av alle, ble sendt rett hjem tilfeldig uten at han fikk gjort noe med det. Så kom han inn igjen en del uker senere.. tipper det er akkurat det som har skjedd med Torbjørn, så får vi se om han gadd å loke rundt i Mexico noen uker før han skulle inn igjen, eller om han bare dro til Norge :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Han Carl fyren minner meg om en klovn uten sminke. Er noe med ansiktet hans som jeg ikke greier å fatte.

Han minner meg noe sykt om Jokeren i Batman av en eller annne grunn ^^ Ihvertfall når han hadde all sminken på seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...