Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*

PH 2010  

44 stemmer

1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

herreguuuud!!!!

Facebooken min er spamma av statuser like: "Torbjøøøørn </3" og "ikke noe mer paradise hotel for meg!"

Baaaaaaaaaahhh... Fjortisfitter!

Sier mer om deg egentlig, og hvilke venner du velger å ha kontakt med.

Gratulerer. Du har nettopp skrevet et av de minst gjennomtenkte innleggene jeg har sett på et offentlig debattforum - NOENSINNE.

Lenke til kommentar

Hvorfor sier alle at de skulle velge den styggeste jenta? Det var da absolutt ikke oppgaven. De skulle velge den de likte minst...

Jeg syns det var utrolig irriterende å se Torbjørn ryke, men fy faen for et TV-show. Her har vi spesielle tvister HELE veien, noe som gjør dette til et utrolig morsomt program å følge med på. I tillegg vil jeg si at vi trøndere ikke tar oss ut på TV-show, og Stine Marie er blitt latterlig. Greie kroppsdeler på dama, ja, men faen for et irriterende kvinnemenneske!

I tillegg syns jeg han nye duden, hva nå enn navnet var. Calle eller noe? Jeg syns han var sær, og jeg tviler på at han blir der lenge. Ooooog Petter er blitt min soleklare favoritt :p Selvtillit til tusen, og en type som virkelig vil noe.

Lenke til kommentar

Fikk ikke med meg hvorfor Thorbjørn røk ut.

Kan noen forklare? :p Klarte å se vekk akkurat >.<

Gutta skulle velge den styggeste jenta, alle utenom Niklas valgte Stine-Marie. Stine ble tatt til side, og da stod Torbjørn uten partner. Da måtte han pakke kofferten og dra hjem.

Kjip måte å ryke på.

Gutta skulle velge den minst likte jenta. Stine-Marie er jo den hotteste

Det er ikke styggeste, men minst likte. Hun er ganske fin, men dum som et brød og sier bare ting andre folk har nevnt før. Har ingen EGNE meninger. . .

Torbjørn dreit seg ut å stemte på Stine Marie, men da forsvant den eneste "verdige" vinneren av dette spillet. Alle de andre som er der inne er bare idioter, spesielt jentene har bare sagflis mellom øra. Den eneste som jeg kan tenke meg å vinne må være Nichlas. . . .

Skulle ikke overaske meg om Thorbjørn kommer inn igjen ved senere anledning.

Lenke til kommentar

Hva hadde skjedd om guttene hadde stemt på mari som den de likte minst? hun har jo ingen partner..

Sier seg selv at de ikke ville skjedd? Umulig å stemme på noen man ikke har rukket å bli kjent med, som den man liker minst. Eller?

Hvis man liker alle jentene, som jo alle guttene sa de gjorde hadde jo hun jeg ikke hadde blitt kjent med vært hun jeg likte minst.

Lenke til kommentar

Håper VIRKELIG torbjørn kommer inn igjen. Han nye virka jo helt idiot, selv om vi ikke fikk se mye til han. Pappagutten Petter har jeg også ikke så mye til overs for.

Uansett, jeg velger å leve i god tro om at Torbjørn kommer tilbake.

Lenke til kommentar

Hahaha, han PEtter er så sykt lættis. Tenker bare lille petter edderkopp jeg. HAn virker jo så tynn, spinkel og stakkarslig, men har verdens største selvtillit. Han nye (Dracula) virka jo helt fjern :p For en sjukt serie.

Også morro at Torbjørn i realiteten stemte ut seg selv.

Endret av jj_89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...