Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*

PH 2010  

44 stemmer

1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk ikke med meg hvorfor Thorbjørn røk ut.

Kan noen forklare? :p Klarte å se vekk akkurat >.<

Gutta skulle velge den styggeste jenta, alle utenom Niklas valgte Stine-Marie. Stine ble tatt til side, og da stod Torbjørn uten partner. Da måtte han pakke kofferten og dra hjem.

Kjip måte å ryke på.

Lenke til kommentar

Gutta skulle velge den styggeste jenta, alle utenom Niklas valgte Stine-Marie. Stine ble tatt til side, og da stod Torbjørn uten partner. Da måtte han pakke kofferten og dra hjem.

Kjip måte å ryke på.

Gutta skulle velge den minst likte jenta. Stine-Marie er jo den hotteste

Lenke til kommentar

Kjip måte å ryke på.

Gutta skulle velge den minst likte jenta. Stine-Marie er jo den hotteste

Det er ikke styggeste, men minst likte. Hun er ganske fin, men dum som et brød og sier bare ting andre folk har nevnt før. Har ingen EGNE meninger. . .

Torbjørn dreit seg ut å stemte på Stine Marie, men da forsvant den eneste "verdige" vinneren av dette spillet. Alle de andre som er der inne er bare idioter, spesielt jentene har bare sagflis mellom øra. Den eneste som jeg kan tenke meg å vinne må være Nichlas. . . .

Endret av Lomeus
Lenke til kommentar

Torbjørn dreit seg ut å stemte på Stine Marie, men da forsvant den eneste "verdige" vinneren av dette spillet. Alle de andre som er der inne er bare idioter, spesielt jentene har bare sagflis mellom øra. Den eneste som jeg kan tenke meg å vinne må være Nichlas. . . .

Kan si meg ganske enig i dette... Niklas, eller kanskje Stian, er verdige vinnere.
Lenke til kommentar

Syns ikke Stian fortjener å vinne, Nichlas er helt klart, for min del, den som burde vinne. Men Emil havner på en andre plass, var rå i starten. Men etter en stund har han forsvunnet bak i kulissene.

Endret av Lomeus
Lenke til kommentar

Wooohooo, jeg var en av de som stemte på Tørbjørn før twisten. Og i morgen dytter Stine-Marie Petter ut av båten! :!:

Sånn bokstavelig talt av båten?

Doubt it. Selv om det hadde vært litt epic. Han ropte vel noe "...i ræva!" Så hevnen hun påfører han er vel en smule kjip for hans vedkommende, som at de skal bli partnere etc. :p

Lenke til kommentar

herreguuuud!!!!

Facebooken min er spamma av statuser like: "Torbjøøøørn </3" og "ikke noe mer paradise hotel for meg!"

Baaaaaaaaaahhh... Fjortisfitter!

Sier mer om deg egentlig, og hvilke venner du velger å ha kontakt med.

Hva ville du få frem med det innlegget der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...