Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*

PH 2010  

44 stemmer

1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen egentlig. Alle er elendige. Men skal jeg velge en, må det være hun til venstre for Karro. Som jeg sa i går, skuffende dårlig kvalitet fra TV3s side. Jeg møter penere folk på t-banen daglig...

Lenke til kommentar

Ingen egentlig. Alle er elendige. Men skal jeg velge en, må det være hun til venstre for Karro. Som jeg sa i går, skuffende dårlig kvalitet fra TV3s side. Jeg møter penere folk på t-banen daglig...

Pilgaard var ikke veldig imponert da han kikket igjennom castingpermene. Pernille var visstnok den eneste som utmerket seg.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Den på hotellet jeg misliker mest akkurat nå, må være Karoline. Det mest positive med hu må være at hu lot Stian bli. Får lyst til å slå i TV'en når hu snakker.

Kanskje jeg burde slutte å se på ...

Lenke til kommentar

Ræva episode, men bra at jentene ser ut til å skjønne at Stian tar alt for gitt. Kan opne for nye alliansar neste veke! Får også håpe at ho jenta som kjem inn er digg, då digge jenter er mankovare på hotellet akkurat nu.

Selvfølgelig tar han valget hennes for gitt når hun er partneren hans og hun hadde sagt tidligere på dagen at han ville stå trygt bak henne. Dessuten sa jo Stian etter parsermonien at han forstod at Karoline stod ovenfor et vanskelig valg.

Lenke til kommentar

Kjedelig episode idag.

Synd at Daniel dro, er glad for at Stian ble.

Er så mange kjedelig og dumme personer der inne: Torbjørn, Emil, Stine-marie

Merkelig. Tror ikke jeg ville sett på PH hadde det ikke vært for de personene du nevner...

Endret av Argument
Lenke til kommentar

Å herregud. For noen sutrekjerringer Karo og Vic er. Sutrer jo verre enn nevøen min på 6 år. Vic sa at Daniel var kontrollerende, hva er hun da selv? Hun vil jo kontrollere alt som skjer der inne. Åsså Petter som kom inn da Karo+Vic satt på sengen, kom til og med han og sutret over Stine Marie, "Torbjørn må ha en player som er sterkere enn henne, hun er for anonym". Djeeses for en lam fyr, skal plutselig han komme inn der og ha en mening som er akkurat lik som sutrekjerringene sine. Syns det er bra Stine Marie er der jeg, hun skiller seg ut fra de andre og flyr ikke rundt som de andre jentene og prater piss og vil kontrollere alt som skjer på hotellet. Mye råtne kvinnfolk der inne nå, på tide med litt utskifting. Og helt enig med Stian, hvis hun ikke ville ha han så kunne hun jo bare valgt Helfner? Er vel ikke verre enn det, gjort er gjort og ikke vits å sutre så mye over akkurat. Men dette er jo typisk Paradise Hotel, akkurat likt som i fjor. Allerede nå begynner de råtne bitcha å peke seg ut og skal være sjefer. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...