Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*

PH 2010  

44 stemmer

1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nanna var vel også en av de som kom tilbake?

Victoria lå visst over hos Daniel i kveld. De kunne altså ikke holde seg unna hverandre. :p

Hu hora der må vel ta det ho får sånn som ho oppfører seg. Makan til sutrete og kjedelig bitch har jeg aldri sett. Det er det jeg alltid har sagt, ta den stygge jenta når du er på fest, det er hun du blir lykkelig med.

Utrolig at du klarer å engasjere deg så voldsomt i dette programmet at du må kalle henne en hore. Lavmål 'kremt'.

Husk på at alt blir klippet av tv3 for å lage en underholdningsverdi ut av det. Ikke rart deltagerne må oppsøke psykolog.

Lenke til kommentar

Fikk ikke noe ordentlig svar da jeg spurte tidligere. Hvor lenge er det til dette er slutt? Burde jo ikke holde på så veldig lenge siden de sender fire episoder i uka.

Irriterende at TV3 kutta ut de fleste seriene under OL, for og så sende én episode før de begynner med noe annet, midt i sesongen! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Fikk ikke noe ordentlig svar da jeg spurte tidligere. Hvor lenge er det til dette er slutt? Burde jo ikke holde på så veldig lenge siden de sender fire episoder i uka. :thumbdown:

I fjor ble det vel ferdig tidlig i mai. Husk at det kommer nye gjester hver uke, så det tar faktisk tid. Er vel hele 10 uker programmet varer, så du kan regne ut selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...