Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*

PH 2010  

44 stemmer

1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjer med Emil egentlig? Etter den syke førsteuka hvor han sov med to forskjellige jenter, var på date med en av dem, og i tillegg skulle sende en jente hjem, har han jo tatt det helt med ro denne uken. I tillegg kom han med et dikt på Mr. Paradise-greia, det hadde man aldri trodd etter å ha sett portrettintervjuet hans (der han sa at han er useriøs, og i tillegg kommer til å ha det ganske gøy på hotellet). Har han innsett at det er best å stille seg bak Cathrine, for da har han en sjanse til å holde helt ut? :p

De parrene som er opplagt at ikke vil ryke ut filmes jo nesten ikke, mens de personene som står veldig utrygt og er mulig at ryker ut blir jo filmet en del mer, så er nok derfor vi ikke har fått sett så mye til Emil og fantestrekene hans denne uken...

Lenke til kommentar

Hvordan foregår egentlig disse re-innsjekkingene? I fjor kom f.eks Mats tilbake mener jeg å huske? Sjekket han da først ordentlig ut, som Pernille og Daniel for så å gjøre helt overrakende comeback? Skjedde dette med flere deltakere? Fulgte ikke like godt med på absolutt alle episodene i fjor skjønner dere :p

Lurer på hvem de sender tilbake igjen i år. Pernille og Daniel lagde jo masse liv, så seermessig ville det vel vært smart av TV3 å gi minst en av dem en sjanse til?

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Jeg tror nesten alle som røk ut på en "urettferdig" måte (altså de fleste som ikke røk ut ved parseremoni) fikk sjansen til å komme inn igjen i fjor. Trodde Daniel skulle få sjansen igjen, men slik dette omtales i media høres det jo egentlig ikke slik ut da.

Lenke til kommentar

Jeg tror nesten alle som røk ut på en "urettferdig" måte (altså de fleste som ikke røk ut ved parseremoni) fikk sjansen til å komme inn igjen i fjor. Trodde Daniel skulle få sjansen igjen, men slik dette omtales i media høres det jo egentlig ikke slik ut da.

Tror egentlig han kommer tilbake ettersom det ble så mye blandete følelser da han dro, og siden han skapte så mye irritasjon blant mange av jentene.

Lenke til kommentar

Og hvorfor har han plutselig blitt så god venn med Victoria og Carolline nå? Merkelig måte TV3 sendte han ut på, ved å gi Thorbjørn muligheten til å sende ut en valgfri person, visste de jo at Daniel skulle ryke. Men hvis han kommer tilbake og blir venn med jentene, hvorfor skulle han da gå til psykolog? Kanskje det var i mellomtiden før han ble sendt tilbake igjen?

Rare greier egentlig, rart program :p Må jo følge med da, en der inne er tidligere kompis av en jeg kjenner.

Lenke til kommentar

Det var avstemning på Radioresepsjonen angående hvor Thorbjørns gener kommer ifra, fordi de mente han så ut som en hvit gutt som hadde grillet seg max i solarium og dynket seg i brunkrem. Stod mellom mix av norsk og afro-amerikansk, eller tamil/indisk. Personlig holder jeg en knapp på sør-amerikansk, enten brasil, colombia eller ecuador, vetta faen jeg, på et av bildene ligner han på didier drogba. Noen som veit hvor han egentlig kommer fra?

Endret av Arbiter_84
Lenke til kommentar

Fant noe spennende og avslørende på nettet.

Hvis dere søker på Torbjørn Barth +facebook, får dere opp profilen hans gå inn på bilder, og der er befinner det seg et gruppebilde av noe som ser ut som alle aktuelle og fremtidige PH-deltagere :new_woot: Noen interessert i å se disse, her er de:

http://www.facebook.com/profile.php?id=877815647#!/photo.php?pid=4264932&op=1&o=global&view=global&subj=877815647&id=612016490&fbid=355293921490

Lenke til kommentar

Herregud, for noen lame folk. Håper det kun er folk som jobbet med programmet, og ikke alle deltakerne som var med. Ser f.eks. ikke Victoria på det bildet. Dersom det er alle deltakerne, kudos til TV3 for å faile hardt og kudos til Torbjørn som spoiler som bare det. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...