Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*

PH 2010  

44 stemmer

1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forståelig at Daniel røk, selvom jeg håpte homsen Helfner skulle ryke. Eller en ny syk twist som gjorde at alle de latterlige kjærringene der inne vart bytta ut, er så jævlig mye værre i år enn i fjor. Den jentejengen i år, fuckings fuck. Hater victoria over alle der. Damn woman. Prater bare rent piss hele jævla dagen. Ekkelt!!(tc :p)

Emil er "kongen" for meg, men nå har det gått 2-3 episoder der tv3 har kutta ut å ta han med i redigeringen, helvete altså. Definitivt en vi burde se mer av, kutt heller ut den store pannen til Karoline eller noe av victoria, er jo i fokus 60% av sendingene minst.

Lenke til kommentar

Enig, "savner" litt Emil action i episodene denne ukan altså. Var gøy når han var "hovedfokuset" på en måte forrige uke. Oh well, får håpe han er der lenge da. Torbjørn og Emil ftw. :)

Haha Smågal, ekkkeeeelt!

Drunk, betalte du på Viasat eller?

Lenke til kommentar

Takk guuuuuud for at Daniel er ute. Helt klart den jeg ville ha ut! :new_woot:

Edit,

Til dere som ser via TV3.no: For å slippe reklamepausene er det bare å "spole" litt i streamen (like før det skal være reklamepause) så slipper dere reklamen ;)

Endret av foxtrott
Lenke til kommentar

da har jeg sett morgendagens episode :p da kan jeg ta pause helt til mandag! Angående dagens, flott at Daniel måtte dra, hele greia på hotellet blir forskjellig nå

Det har jeg også gjort! Digg!

Diskuterer i spoilertag jeg.

Om du vil vite hvem som ryker ut i morgen så klikk på spoilertaggen...

Er du HELT sikker på at du vil vite som drar i morgen?

Hva synes du om at Helfner ble sent hjem? Valgte Karoline riktig med å beholde Stian?

Jeg ihvertfall er glad for at Stian fikk bli, tror vi kommer til å se mere morsomt av han der inne enn Helfner. Helfner pratet jo BARE med Karoline, Stian prater ihvertfall litt med alle.

Synes doh egentlig episoden var jævelig kjedelig, det eneste det handlet om var taktikk fram til parseremoni, så etter det så var det bare om det var lurt å sende hjem Helfner eller ikke...

Endret av schizo-
Lenke til kommentar

Spoiler, samt kommentarer på denne er slettet. Følg trådens regler!

Og det var noen her som slapp billig unna med personangrep. Neste gang vanker det advarsel, uansett grunn til utbruddet ;)

Tilbakemeldinger tas på PM og ikke i tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...