Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*

PH 2010  

44 stemmer

1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helsefarlig å bli med på PH. :p

Word.

Alle slike serier er nok ganske helsefarlige, ikke alltid like kult å ha journalister og fotografer hengende i soveromsvinduet ditt 24/7 ;)

Joa, sikkert dritkult den første uken, men så kommer plutselig virkeligheten :p

Lenke til kommentar
Man dømmer ikke folk ut i fra hvilken del av byen de kommer fra, eller størrelsen på lommeboken til faren. Slik blir bare dumt.

Jau, det kan du godt nevne for dei det gjeld, nemlig ein god del folk frå Oslo vest og den kanten der. Eg kan telja på minst 30 hender kor mange gonger eg har blitt møtt nedlatande tone fordi eg pratar dialekt og generelt sett ikkje er like "pheeet" som dei. Men nok om det.

Lol. Stian av alle folk snakker om respekt. Det burde han heller ha snakket med Daniel om.

Haha EINIG! Kva med den gongen Daniel satt og hudfletta Karoline for at ho "sminka seg for masse" og "prata for masse med Petter og Helfner". Stian satt jo der som ein østers og gadd ikkje stille opp for Karoline. DET er mangel på respekt.

Forøvrig også ganske lame av Daniel å tru at han var den mest utrygge når dei var på daten. Helfner bur jo også på solorommet, og har jo ikkje hatt partner endå i det heile! Nei, denne Daniel viste nok berre fram endå fleire elendige sider ved seg sjølv.

Forøvrig hjerteskjærande (not) å sjå vaksne menn sitte å grine etter at Daniel måtte stikke. Fekk litt flashback til Titanic i den siste scena der Jack ligg i havet, medan Rose ligg oppå det derre skapet. Skulle jo tru at det var Daniel som låg i sjøen der, og at Stian sa "I will never let go..." Gaaaay.

Forresten, korleis fungerer eigentleg dette med greenscreen-klippa vs. det som skjer på hotellet? Når Stian satt og preika om Victoria foran greenscreen hadde han jo ikkje dei ekle flettene? Altså det må ha skjedd lenge etterpå? :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hva folk prater om når dem sier at Victoria er den fæle her.. hun har PRØVD å ha det gøy, men Daniel er jo den jævla nazi fyren og behandler henne som han eier henne. han har jo bare driti seg ut gjennom hele PH, første inntrykket av han synes jeg at han var drit kul. men han er bare en tulling som bare prater taktikk. Thorbjørn feks er layback og chiller, mens Daniel stresser med å få folk på laget sitt som ingen gidder å joine.

Lenke til kommentar

HEHEHEHHE Raste, kjempemorsomt!

Uansett om Victoria var ekkel så trengte ikke Daniel å angripe folk på den måten osv. Selv om han var litt full osv.

Joda, når victoria har vært nedpsykende fra dag ên, ser jeg grunn til at Daniel reagerte sterkt. Men det kun på victoria. Synd at de andre måtte få høre dette. Men de andre jentene hadde god støtte fra gruppa, så de tok seg trolig ikke særlig nær av hva Daniel sa. Daniel var alene og sterkt presset, og som du selv bemerket; han var full.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hva folk prater om når dem sier at Victoria er den fæle her.. hun har PRØVD å ha det gøy, men Daniel er jo den jævla nazi fyren og behandler henne som han eier henne. han har jo bare driti seg ut gjennom hele PH, første inntrykket av han synes jeg at han var drit kul. men han er bare en tulling som bare prater taktikk. Thorbjørn feks er layback og chiller, mens Daniel stresser med å få folk på laget sitt som ingen gidder å joine.

Victoria PRØVD å ha det gøy? Jaha. Jeg tror du bør se episode en om igjen. Har Daniel i det hele tatt hatt noen sjanse til å få ett bra forhold til Victoria? Nei, ikke i det hele tatt. Hun har vært avvisende konstant.

Og at Daniel bare snakker taktikk er kanskje ett faktum. Men ville ikke du gjort det, hvis du var fullt klar over at du ville komme til å måtte reise hjem? Victoria var personen som startet taktikk- snakket for fullt. Hun ville ha ut Daniel.

Hater Victoria

Forstår hvorfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...