Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*

PH 2010  

44 stemmer

1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det her virker som en ordentlig dum gjeng for å være helt enig. Det er vel bare Victoria som er direkte pen av jentene. Stine-Marie er grei og Tine vet jeg ikke helt om jeg har sansen for. Tine skal iallefall ha lykke til med egen frisørsalong med de puppene, da ender hun opp med en ødelagt rygg. Niklas og Daniel var kanskje favorittene av guttene for min egen del. Guttene er keene på å få seg noe så kanskje vi får en Paradise-sesong med litt sex.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Det er vel bare Victoria som er direkte pen av jentene. Stine-Marie er grei og Tine vet jeg ikke helt om jeg har sansen for.

victoria er ikke pen i det hele tatt! i tilegg er hun altfor tynn, og virker ikke akkurat som en party-jente. tipper hun blir veldig kjedelig og en som ikke gjør så mye ut av seg i fylla og i diskusjoner.

Karoline er den klart diggeste, selv om hun ikke er no spesielt pen. hvis hun hadde skinna seg hadde hun sett ut som en gutt ;)

Lenke til kommentar

Greia mi er modelljenter, ergo jeg er jente? Jeg ser ikke helt tegninga. Victoria er den eneste som ser direkte pen ut inne på Paradise Hotel. Du sa at du synes Karoline var diggest selv om hun hadde sett ut som en gutt skinna. Det er ganske skremmende for min del. Skyt meg fordi jeg liker modeller :)

Lenke til kommentar

selv om jeg sier at karoline er den diggeste betyr ikke det at jeg synes hun er spesielt pen. blamer deg ikke for å like modelljenter, men jeg gjør det i hvertfall ikke.

grunnen for at jeg trodde du var en jente var pga avataren din og at du har to fått deg to favorittgutter når det eneste vi har sett av dem er et kort intervju og et bilde av dem i badeshorts.

Lenke til kommentar

Haha, den er grei. Smaken er som baken :)

Nå skjønner jeg den jentegreia, ja. Når jeg snakket om guttene så mente jeg bare at utifra førsteinntrykket virket de som de "kuleste" (personlig synes jeg ingen som melder seg på PH er særlig kule). One Tree Hill har jeg fått tyn for før i fotballdelen av forumet og det er jo en typisk jenteserie så jeg forstår misforståelsen. Det er dog en serie jeg har fulgt siden starten og finner grei å se på i likhet med flere andre mer "maskuline" serier.

:)

Lenke til kommentar

Dette skal definitivt følges med på! Pleier å se alle episodene på fredagskveld, cirka 3 timer underholdning, med øldrikking til, NICE ;)

Hvis Nanna kommer inn, ja da vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Mye mulig den verste kvinnemennesket jeg noen gang har sett på tv?

Lenke til kommentar

Haha, den er grei. Smaken er som baken :)

Nå skjønner jeg den jentegreia, ja. Når jeg snakket om guttene så mente jeg bare at utifra førsteinntrykket virket de som de "kuleste" (personlig synes jeg ingen som melder seg på PH er særlig kule). One Tree Hill har jeg fått tyn for før i fotballdelen av forumet og det er jo en typisk jenteserie så jeg forstår misforståelsen. Det er dog en serie jeg har fulgt siden starten og finner grei å se på i likhet med flere andre mer "maskuline" serier.

:)

no hard feelings ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...