Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*

PH 2010  

44 stemmer

1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åh kle seg opp i leopardshorts, zebrasokker, gule hansker og helt idiotisk sveis var ikke så morsomt likevel nei...hahaha...løpe tilbake på rommet og grine :p

Neida...synes synd på gutten også. Trekker tilbake det jeg sa om psykopat. Gutten mangler bare litt sunn fornuft. Aaawww...

Endret av Arbiter_84
Lenke til kommentar

Haha, fortjent seier til Thorbjørn selv om Emil gjorde det sykt bra han også. Daniel fortjente det som skjedde, det med helfner var bare et stort +.. haha! sykt teit!

Ser alle dagens episode på tv3.no eller? siden dere prater om det som skjedde liksom 1 time før det begynner på Tv..

Blir episodene lagt ut på web-tv før de vises på TV?

På Viasat On Demand kan man kjøpe og se episodene en dag før alle andre.

http://viasatondemand.no/

Lenke til kommentar

Eh javel, men håpar alle er innforstått med at skjæringspunktet for spoilers i denne tråden er mandag-torsdag 21.30.

Lol @ den som gidder å kjøpe episode derfra. Kan jo være at man ikke kan se den når den skal vises, men da kan man jo alltid se reprise i etterkant. Men tror egentlig ikke det er så mange desperate folk som ikke greier å holde ut i 24 timer. :p

Har da ikke blitt diskutert spoilers her? At folk diskuterer i løpet av episoden er da fullt lovlig.

H*n mente at folk som kjøper episoder fra VoD ikke skal spoile her inne før episoden har blitt vist på TV. ;)

Lenke til kommentar

Håper virkelig ikke at noen betaler for det greiene der. Noe av moroa med Paradise er jo å diskutere kveldens episode med venner på skole/jobb dagen etter. Uansett, hvis noen har vært dumme nok til å kjøpe det der gjør som Frigata sier og ikke spoil noe.

Lenke til kommentar

Det er jeg forsåvidt helt enig i, LucarioX. Folk bør holde seg for gode for karakteristikker som "hore", "psykopat" og liknende som brukes skremmende ofte på dette stedet. Men det er vel et resultat av at det er en del fjortisser som holder til her.

Det er nok sant, men har oppfattet det slik at også tilsynelatende mer voksne personer slenger slik drit her. Jeg mener man skal tenke litt før man skriver, kaller du noen hore, psykopat, hjernedød eller lignende, opptrer du utrolig barnslig. Man blir ikke kjent med en person av å ha sett han/henne på et høyst redigert reality program i noen dager :)

Kan ikke si jeg ser helt relevansen bak kritikken mot han. Alle der inne driter seg ut mer eller mindre i blandt, og det er det som er dumt med slike programmer.

Problemet til Daniel er at han drit seg ut konstant ved å vera seg sjølv. Dvs. at når han fyrst drit seg ut, så prøver han å skrape opp bæsjen på leggen ved å drite seg endå meir ut. No er det sikkert ein del utdritning som kan skuldast redigering + ting som føregår som me ikkje får sjå, men spør du meg kan fyren takke seg sjølv for å nærast drukne i sine eigne ekskrement akkurat no.

Her så jeg mer hat enn argumenter. Er det det at du rett og slett bare missliker stilen hans, eller synes du virkelig han driter seg kraftig ut? Er sterke gloser du kommer med. For meg virker det som om flere av de andre deltagerene og TV3 vil at Daniel skal drites ut, da får de det gjerne til å se slik ut med "god" redigering.

Husk at vi ser 40 min av hver dag de er der. Det er under 1/12 av dagen, mye kan skje i mellomtiden ;)

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...