Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*

PH 2010  

44 stemmer

1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gi dere da. En av de kuleste karene uten tvil, så etter èn litt ræva kveld av han så vil dere ha han ut, gimme a break! Han er jo i en jævlig presset situasjon med den største hora noensinne på norsk paradise, nanna er jo ikke noe i forhold til victoria! Klart han blir litt desperat etter å redde sitt eget skinn.

Hei, hvis det er noen som er hore der, må det ha vært Pernille. Victoria er så langt unna å være hore som overhodet mulig. ;)Ja, jeg tok det bokstavelig. ^^

Håper Daniel ryker i morgen. Mye mer morro med Petter og Hellner (eller hva han heter). :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei, hvis det er noen som er hore der, må det ha vært Pernille. Victoria er så langt unna å være hore som overhodet mulig. ;)

Bare fordi du synes Victoria er så pen, som du har skrevet her før? Har du virkelig ikke merket oppførselen hennes mot Daniel? Hun har sagt flere ganger at hun er fornøyd med Daniel offentlig, men hun løy hver gang, og vil ha han ut. Hun er slem!

Joda, om Petter danser og Helfner rapper, så er det mye mer underholdene enn en blond pappagutt, som prøver å være like bossy som far selv. Jeg syns Daniel var en ok person i begynnelsen, men nå er han rett og slett latterlig.

Hvorfor trekker du inn faren til Daniel hele tiden? Kjenner du han?
Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til kveldens episode. Om Daniel griner for å forsøke å oppnå noe eller om det faktisk er reelt, kan bli artig å se.

Fra artikkelen om angrepet på Cathrine:

Hun har bestemt seg for å benytte seg av TV3s psykologtilbud etter angrepet

Jeg visste ikke at TV3 har dette, og mitt intrykk av kanalen steg betraktelig etter at jeg leste dette.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Hvem er denne faren til Daniel, som i tillegg er kjent? Har jeg gått glipp av noe? :p

Han er missegeneralen. Det er han som driver Frøken Norge-konkurransen.

Edit: Faen, fem stykker som klarte å svare før meg :p

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Missegeneral Geir Hamnes? Ingen som følger med her i verden eller :p

Geir Hamnes - missegeneral

http://no.wikipedia.org/wiki/Geir_Hamnes

Hvem er denne faren til Daniel, som i tillegg er kjent? Har jeg gått glipp av noe? :p

Lederen av Frk. Norge

Han er missegeneralen. Det er han som driver Frøken Norge-konkurransen.

Slapp av, folkens. Holder med ett svar, trenger ikke å stappe det inn med teskje. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...