Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*

PH 2010  

44 stemmer

1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva faen skjer med Daniel da? Begynner jo bare å oppføre seg mer og mer idiot mot de andre. Som Karoline sier så virker det som en manipulerende person som skal trekke i alle tråder for å få det akkurat slik han vil til enhver tid.

Daniel virker også ekstremt usikker på seg selv siden han må gå rundt og slenge dritt slik han gjør. I tillegg sier han at "åh alle prater så mye taktikk" så er sikkert han den som går mest rundt å prater taktikk.

Thorbjørn famstår ikke akkurat som noe smartere person etter dagens episode. Virker likegyldig til alt og rett og slett bittelitt dum. Han framstår iallefall som dum på PH.

Liker ikke atituden til de nye guttene. Han ene blir litt for mye wannabe Bærum for min del. Han andre karen.. vet ikke helt hva jeg skal si. Liker at han raper og sånt, men på presentasjonen hans var jeg bare flau når han bablet om at gud ikke hadde stilt han sist i køen sånn utseendemessig. Selv om jeg ikke er gay, så vil jeg så absolut ikke si han ser ut som pikenes jens :)

Er det Daniel som sitter å sutrer krokodilletårer i neste episode?

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar

Liker ikke atituden til de nye guttene. Han ene blir litt for mye wannabe Bærum for min del. Han andre karen.. vet ikke helt hva jeg skal si. Liker at han raper og sånt, men på presentasjonen hans var jeg bare flau når han bablet om at gud ikke hadde stilt han sist i køen sånn utseendemessig. Selv om jeg ikke er gay, så vil jeg så absolut ikke si han ser ut som pikenes jens :)

Hans som rapper er ikke den samme som ikke var sist i køen. Det er han nye blonde Jackson-imitatoren som er wannabe bærum.

Lenke til kommentar

Tror Daniel har gått rundt og trodd han er kongen over hotellet, mens han tydeligvis er blant dem som er likt desidert minst. Ser ut som om han tydeligvis kommer seg ned på jorden i neste episode om man skal tro den patetiske affæren de viste på reklamen på slutten.

Lenke til kommentar

Tror Daniel har gått rundt og trodd han er kongen over hotellet, mens han tydeligvis er blant dem som er likt desidert minst. Ser ut som om han tydeligvis kommer seg ned på jorden i neste episode om man skal tro den patetiske affæren de viste på reklamen på slutten.

Er av samme oppfatning som deg.

Lenke til kommentar

da har jeg akkurat fått vite at en venn av meg som jeg festet masse med i fjor, kommer inn som en av de to guttene på paradise i morgen :D Fy faen å det blir sykt :p

Heter forøvrig Petter, hvis noen ikke tror meg :p

Vet du om han har vært med på en eller annen MJ-flashmob eller lignende? Lurer på om jeg har sett noe dansegreier med ham.

Lenke til kommentar

Synest ikke de nye gutta virker så jævlig 'fete'. Jeg digger Daniel, men blir for dumt at han skal syte om at andre prate for mye taktikk når han er helt i toppen på det selv.

Men hvor faen blir det av emil a? Definitivt den kuleste der inne, men vært usynlig i snart 2 episoder.

Lenke til kommentar

etter første uka synes jeg daniel virka som en av de feteste gutta, men etter i går er han bare ille. manipulerende og falsk, som bare snakker om taktikk hele tiden. håper han ryker denne uka, noe som ikke ser helt urealistisk ut nå ;)

Lenke til kommentar

Gi dere da. En av de kuleste karene uten tvil, så etter èn litt ræva kveld av han så vil dere ha han ut, gimme a break! Han er jo i en jævlig presset situasjon med den største hora noensinne på norsk paradise, nanna er jo ikke noe i forhold til victoria! Klart han blir litt desperat etter å redde sitt eget skinn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...