Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*

PH 2010  

44 stemmer

1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?

Anbefalte innlegg

bare lurer litt; dere som ser på dette, ser dere på det bare fordi det er pene damer/menn der eller har programmet noe spennende i seg som jeg ikke oppfatter?

Er vel mer pga. underholdning, pluss at det er gøy å se andre mennesker leke seg på et hotell i flere uker. Mange pene damer er det i hvert fall ikke der, så det kan umulig være grunnen. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bare lurer litt; dere som ser på dette, ser dere på det bare fordi det er pene damer/menn der eller har programmet noe spennende i seg som jeg ikke oppfatter?

Nei, jeg ser hvertfall ikke på Paradise pga jentene som er med der. Det er ikke så altfor spennende heller, men hjernedød underholdning er veldig moro. Drama, baksnakking, idiotiske utsagn etc er fantastisk gøy.

Lenke til kommentar

Nei, jeg ser hvertfall ikke på Paradise pga jentene som er med der. Det er ikke så altfor spennende heller, men hjernedød underholdning er veldig moro. Drama, baksnakking, idiotiske utsagn etc er fantastisk gøy.

ahhh jeg forstår... nesten

Lenke til kommentar

Karoline ser ut som en narkis i trynet som nevnt tidligere, kroppe er kanskje noe annet, har ikke akkurat studert siden ansiktet ikke gir mersmak.

NARKIS? Haha. Jeg forstår at vi to har et vidt forskjellig syn på hva som er pent og ikke. Mens jeg synes Karoline er den peneste som er der inne, så templer du henne som "narkis i trynet"

ph2010gall_karo005.jpg

Hun har jo utrolig sjarmerende "smileøyne" og et utrolig glimt i øyet mann! Du kan jo dønn seriøst ikke mene at hun ser ut som en narkis!?

Jeg faller for slik type sjarme og utstråling. Jeg faller ikke for bitchy bærumsjenter som ser ut som et ideal i FHM.

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar

Karoline ser ut som en narkis i trynet som nevnt tidligere, kroppe er kanskje noe annet, har ikke akkurat studert siden ansiktet ikke gir mersmak.

NARKIS? Haha. Jeg forstår at vi to har et vidt forskjellig syn på hva som er pent og ikke. Mens jeg synes Karoline er den peneste som er der inne, så templer du henne som "narkis i trynet"

*bilde*

Hun har jo utrolig sjarmerende "smileøyne" og et utrolig glimt i øyet mann! Du kan jo dønn seriøst ikke mene at hun ser ut som en narkis!?

Jeg faller for slik type sjarme og utstråling. Jeg faller ikke for bitchy bærumsjenter som ser ut som et ideal i FHM.

har ikke lagt merke til det før (har sett ca 1/2 episode) men hun var jo helt forferdelig stygg i ansiktet?

Lenke til kommentar

Men hadde nok likevel ikke sagt nei takk hvis denne skapningen hadde bydd frem seg en fuktig fredagskveld på byen, til tross for at hun er like blåst som hun er rar i fjeset. Noen som så henne på trygdekontoret?

Forøvrig har jeg dette å si om de andre jentene:

Stine Marie: Rare kinnben, ser ut som et kattedyr, ingen rumpe

Cathrine: Mangler lepper, et flåsete smil

Tine: Billig hore look, vemmelig ansikt, liten og tynn, silikonpuppene er utført av kvasikirurger

Pernille: Ekle øyne, vemmelig stemme, Bærums-barbie attitude

Victoria: En smule høy, skev nese, men er nok den jeg har minst imot utseendemessig.

Endret av Arbiter_84
Lenke til kommentar

Men hadde nok likevel ikke sagt nei takk hvis denne skapningen hadde bydd frem seg en fuktig fredagskveld på byen, til tross for at hun er like blåst som hun er rar i fjeset. Noen som så henne på trygdekontoret?

word! men så er det ikke så altfor mange jeg ville sagt nei til...

(im a slut)

Lenke til kommentar

Stine Marie: Rare kinnben, ser ut som et kattedyr, ingen rumpe

Cathrine: Mangler lepper, et flåsete smil

Tine: Billig hore look, vemmelig ansikt, liten og tynn, silikonpuppene er utført av kvasikirurger

Pernille: Ekle øyne, vemmelig stemme, Bærums-barbie attitude

Victoria: En smule høy, skev nese, men er nok den jeg har minst imot utseendemessig.

Haha, wtf. Er det slik du vurderer alle jenter? :p

Lenke til kommentar

Det som står i spoilertag er ikke veldig spoil, det er kun det som står på tvguiden for denne ukens episoder.

Det gir deg kun litt hint om hva som skjer, noe ala det man ser på reklame på TV'en.

Paradise Hotel (5)

To nye gutter sjekker inn, og de nyankomne blir kastet rett ut i det; samme kveld starter kåringen av Mr. Paradise. Stemningen i huset er svært god, og det er tydelig at årets gjester har funnet seg godt til rette. Det blir dans og moro, men igjen går det litt hardt for seg og en av deltakerne trenger behandling for en skade.

Paradise Hotel (6)

I kveld er det kåring av årets Mr. Paradise, og vinneren får muligheten til å splitte et par. Gutta må gjennom en talentkonkurranse før jentene velger sin favoritt, og dermed blir det både sang, dans og diktlesing på hotellet. Men den gode stemningen får en brå slutt når vinneren splitter et par, og en av gutta må sjekke inn på solorommet.

Paradise Hotel (7)

To av gutta får muligheten til å ta med seg hver sin jente på date, og de får utlevert en oppgave under daten. De får beskjed om å beskytte en gutt på hotellet, og det valget får konsekvenser under kveldens Pandoras eske. Der skal nemlig årets Mr. Paradise sende hjem en gutt, men valget som blir tatt kan fort slå tilbake på den som velger. Til slutt må uansett en av gutta reise hjem, og det blir et tårevått farvel.

Paradise Hotel (8)

Uke to går mot slutten, og torsdag kveld er den alle deltakerne gruer seg til på Paradise Hotel. Da er det tid for parseremoni, og selv om en gutt reise dagen i forveien, er det tid for å sende hjem enda en. Det er fortsatt trist stemning etter kvelden i forveien, og en av jentene må ta et tøft valg når to av guttene stiller seg bak henne.

I fjor var de jo så dumme å skrive navnet på folk som kom inn og røk ut, men det ser det ut som de har klart og ikke gjøre i år :p

Endret av schizo-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...