Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*

PH 2010  

44 stemmer

1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fungert smertefritt for meg også på tv3 web-tv. Synes egentlig det er genialt at det er gratis og alt. Veldig fornøyd jeg. Reklamen varer jo ikke så lenge og som andre har sagt så er det bare å gjøre noe annet på nettet i mellomtiden.

Gleder meg litt til episoden i kveld. :p

Lenke til kommentar

Emil burde utnytte dette mer. Han burde stille ultimatum til både hun pappajenta fra Bærum og hun heste-kjerringa; "La meg få pule deg, og du får bli".

Altså, de er på et av verdens flotteste hoteller, og et ligg med kåting numero uno burde vel ikke være så ille for å bli på hotellet et-par uker til.

Lenke til kommentar
Har forsåvidt opplevd en som prøvde å tisse på "sengen" min på festival men fikk snudd ham så han tisset på teltgulvet istedet.. men det betyr ikke at jeg synes det er greit eller normalt da..heh..^^ Personlig har jeg ikke behov for å tisse andre steder enn toalettet når jeg er inne, uannsett hvor søpledrita jeg er, det er muligens en guttegreie da:P

Det er definitivt en guttegreie. Jenter som finner på sånt har jeg ikke vært borti ihvertfall. Men det er nok veldig normalt blant gutter. Det er nok nesten mer vanlig enn uvanlig at når gutter er "fullstendig blackout i morgen"-drita så er kravene for hva som er et passende sted å pisse veldig lite strenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...