Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*

PH 2010  

44 stemmer

1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?

Anbefalte innlegg

Viktoria er jo eneste med litt iQ der inne. Om det er en bra ting kan diskuteres. Synes ikke det er så rart hu ikke har lagt ut om hele livet sitt og pult 3stk etter 3dager der.

De som gjør det stempler jo seg selv ganske greit, og du skal jo faktisk tilbake til hverdagen etter 40 dager der inne.

Er jo greit å faktisk kunne få seg en jobb/kjæreste etter paradise hotel også.

Selvfølgelig blir det ikke så gøy hvis alle er sånn da, men kan ikke klandre de som vil være rolige synes jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror talefeil er et av kriteriene for å få være med *grøss*

Emil klarte å si "henne" en gang, men da brukte han det feil, utrolig.. >< Og, er det mulig å være mer desp? Han er jo ganske pen, han burde da kunne roe ned litt og fortsatt få seg noe? Og hvem er det som tisser i senga i fylla og etterpå bare "jaja, ikke så overraskende at jeg gjorde det", rart ingen reagerte mer på det, det er jo heelt merkelig?^^

Forstår forøvrig ikke hvorfor dere synes Pernille er fin, jeg synes hun er stygg.. men jeg er jente da :p Øynene hennes er altfor nærme hverandre feks..

Lenke til kommentar

Torbjørn er faen meg en særeste fyren EVER!

Jeg føler bare at Torbjørn er ufattelig dum. Hodet hans eksploderer jo hver gang noen nevner "taktikk". Men han virker ærlig, og han backet Pernille litt i går, og det liker jeg. Pernille synes jeg skal få bli værende en stund til. Hun er jo mye diggere enn alle de andre.

Tine liker jeg egentlig. Hun er ikke så dum jeg skulle tro, og puppene er vel kanskje litt komplekser fordi hun er så liten og kanskje hadde små pupper før hun fikk silikon. Hun trenger ikke være så ufattelig uintelligent fordet. Faktisk er hun en nokså søt jente i mine øyne.

Edit: Er det en ting jeg hater, så er det folk som bruker spørreord (hvem iskrem liker du best 'a?". Da er det jo moro at omtrent alle gjør denne feilen.

Endret av Zeke
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror talefeil er et av kriteriene for å få være med *grøss*

Emil klarte å si "henne" en gang, men da brukte han det feil, utrolig.. >< Og, er det mulig å være mer desp? Han er jo ganske pen, han burde da kunne roe ned litt og fortsatt få seg noe? Og hvem er det som tisser i senga i fylla og etterpå bare "jaja, ikke så overraskende at jeg gjorde det", rart ingen reagerte mer på det, det er jo heelt merkelig?^^

Talefeil takler jeg som oftest, men får vondt i ørene av folk som sier "skj" i stedet for "kj." Hun hestekiropraktoren er definitivt verst.

Det er jo ikke akkurat unikt å pisse på litt diverse steder på fylla. Synes egentlig ikke det er merkelig i det hele tatt. Vi som har vært på noen ekstreme fylleturer i militæret eller andre steder veldig tett på andre gutter vet at dette er rimelig normalt, om enn jævlig ekkelt.

Lenke til kommentar

Torbjørn er faen meg en særeste fyren EVER!

Jeg føler bare at Torbjørn er ufattelig dum. Hodet hans eksploderer jo hver gang noen nevner "taktikk". Men han virker ærlig, og han backet Pernille litt i går, og det liker jeg. Pernille synes jeg skal få bli værende en stund til. Hun er jo mye diggere enn alle de andre.

Tine liker jeg egentlig. Hun er ikke så dum jeg skulle tro, og puppene er vel kanskje litt komplekser fordi hun er så liten og kanskje hadde små pupper før hun fikk silikon. Hun trenger ikke være så ufattelig uintelligent fordet. Faktisk er hun en nokså søt jente i mine øyne.

Edit: Er det en ting jeg hater, så er det folk som bruker spørreord (hvem iskrem liker du best 'a?". Da er det jo moro at omtrent alle gjør denne feilen.

Jeg bor i Kolbotn-området, og har møtt Tine på fest o.l. og hun er faktisk smartere enn det alle tror, noe som er trolig en del av taktikken hennes. Og, ja, de puppene er like store IRL.

Lenke til kommentar

Jeg bor i Kolbotn-området, og har møtt Tine på fest o.l. og hun er faktisk smartere enn det alle tror, noe som er trolig en del av taktikken hennes. Og, ja, de puppene er like store IRL.

Artig å høre. Får se hvordan det går med henne utover. Tror ikke hun er den første til å forsvinne. Hun er jo relativt stabil med Niklas. Eneste problemet er vel hvis en gutt kommer inn og kan tvinge seg sammen med henne.

Angående Torbjørn, så er han nok ikke den smarteste kniven i skuffen, men det er nok noe i det at TV3 forsterker det. Det gjør de jo med alt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Tror nok Torbjørn blir fremstilt dum, mulig han er dum men ikke slik som det vises på paradise.

Tror ikke han er dum jeg heller. Tror også han blir veldig satt ut av alt dramaet, virker ikke som han er vant til det.

Lenke til kommentar

Petter > Triana som programleder.

Pøh! Petter er der kun for å trekke seere og for at vi liksom skal følge med på hva Petter skal gjøre i neste epiosde. Egentlig gjør han ingenting nyttig og er der bare for å vise seg frem. En funksjon har han jo ikke. Lese opp noen spørsmål som hvem som helst kunne tatt seg av? Det blir vel slik fremover også. Han kommer inn nå og da bare for å vise seg.

Selvsagt fungerer Petter kun som en draw. Han er den kjenteste karen fra sesong 1 og han har mange fans. Hvor stor rolle han vil få har jeg mine tvil om, og hvor nødvendig det er å ha han der. Men han pisser på Triana som ordstyrer, det gjør han virkelig. Triana er tragisk dårlig til å snakke for seg. Det blir så unaturlig og feil hele greia. Hun prøver å være mystisk/forførende, men ordene drukner.Petter fremstår iallefall som uhøytidelig og løssluppen.

Pernille kan bare dra for min del. Makan til kjerring. Her snakker vi førsteklasses bitch. Kan ikke fordra tonefallet, hele dama er bare frekk. Enda et stykke opp til Nanna i irritasjonsfaktor dog. Et svært langt stykke faktisk.

Lenke til kommentar

Triana klarer seg greit nok i innledninger osv, men under intervjuene er hun helt håpløs. måten hun stiller spm på blir så falskt. men det gjør ikke no at hun er programleder, siden hun er den klart diggeste av alle som er der, + at hun har en veldig liten rolle

Lenke til kommentar

Møkk Web-TV hos TV3. Kan de ikke velge samme løsninger som andre velfungerende sider? Trenger vel ikke si mer enn NRKs OL-dekning. TV3 kjører på med samme tullet som i fjor. I tillegg har de nå spikret fast to forbannet irriterende reklamer der reklamepausene skal være. Jeg blir til og med nektet å gå ut av vinduet! Etter andre reklamepause stoppet alt opp. La meg forbannet. PISS!

Lenke til kommentar

Det er jo ikke akkurat unikt å pisse på litt diverse steder på fylla. Synes egentlig ikke det er merkelig i det hele tatt. Vi som har vært på noen ekstreme fylleturer i militæret eller andre steder veldig tett på andre gutter vet at dette er rimelig normalt, om enn jævlig ekkelt.

Har forsåvidt opplevd en som prøvde å tisse på "sengen" min på festival men fikk snudd ham så han tisset på teltgulvet istedet.. men det betyr ikke at jeg synes det er greit eller normalt da..heh..^^ Personlig har jeg ikke behov for å tisse andre steder enn toalettet når jeg er inne, uannsett hvor søpledrita jeg er, det er muligens en guttegreie da:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...