Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*

PH 2010  

44 stemmer

1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-1432

Men han sa hvordan det skulle gå til.. kansje ikke så big deal da, men jeg ville ikke vite det før i morgen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ingen tvil om at det er Thea, Tine og Emil som er storfavoritter til å vinne. Mener da at minst en av de vinner.

Hvis Carl ryker så har plutselig Emil 2 damer han står 100% trygt bak. Thea og Tine velger han over ALLE andre inne på hotellet.

Hvis en av de to jentene ryker så er det samme ulla for de to. Da har de begge 2 gutter de står "først i køen hos".

Dessuten har alle tre gode sjanser på å bli stemt frem som vinner av hele gruppa totalt.

Victoria har ca 1% sjanse til å vinne slik jeg ser det. Eneste henne kan vinne på er at hun står med en meget sterk gutt som typ Emil og det er noen som absolutt ikke fortjener å vinne på andre siden. Tenker da typ Jeanette, eller om hesten Karoline skulle komme inn igjen eller noe på tampen. Victoria får jo alle bortsett fra Torbjørn imot seg i en eventuell avstemning.

Lenke til kommentar

Hva med at Emil kanskje sa det på festen, at Carl og Tine hadde sex? Herregud.. Derfor gikk Tobias dit ;)

vi så jo selv Petter P bli sendt ned til hotellet for å "styre" spørsmålene som gutta skulle stille jentene den ene kvelden. Hvis prod teamet ser at ting ikke går "etter planen" så går de inn å får det på rett kjøl.

Det Carl og Tine gjorde var imot reglene og de truet han med å bli kastet ut av hotellet. Samtidig er det altfor ofte at vi ser deltagere gå "AKKURAT DIT" når noen andre gjør noe.

Ref spesielt Victorias tyvlytting av SM.

Lenke til kommentar

Synes Carl ble litt barnslig, jeg. Petter valgte jo ut i fra det han så på som best for seg selv. Det har jo ikke noe med at han ikke liker Carl. Men Carl er vel for opphengt i at han ENDELIG har fått seg en dame med store pupper og blondt hår, så da er det vel vanskelig å gi slipp tenker jeg..

Lenke til kommentar

Tror nok duellen blir at Carl og den han velger må diskutere seg fram til hvem som må dra eller at de velger hver sin person som diskutrer for dem..

Tror nok duellen blir noe sånt:

Carl vs Petter, der faktisk Petter kunne ha vunnet lett hvis det gjaldt å diskutere

Carl vs Tobias, da går nok Tobias ut siden han er den nyeste..

Men feigt av Carl å velge Tobias hvis han gjøre det..

Lenke til kommentar

Ja netthop, men hvem har sagt at Carl er smart? Kanskje han leker litt dummere en det han er men tror ikke han så mye smartere. Carl har ikke hatt noe sånt valg på PH før så jeg tror han kommer til å prøve å gjøre noe uventet å velger dermed Tobias, noe som er idiotisk fordi han er den svakeste gutten der og er lettere å få ut en evt Petter..

Tror værtfall Carl kommer til å drite seg ut på valget sitt;)

Lenke til kommentar

det er ikke alle personene på paradise som har sakt "den som skal forlate paradise er.."

jeg husker helt føkka bestemt at det er en og optil flere som har sakt "den som får bli på paradise er..."

bare sjekk ut alle par sermoniene.. for det gidder ikke jeg, men jeg står på min sak.

Lenke til kommentar

det er ikke alle personene på paradise som har sakt "den som skal forlate paradise er.."

jeg husker helt føkka bestemt at det er en og optil flere som har sakt "den som får bli på paradise er..."

bare sjekk ut alle par sermoniene.. for det gidder ikke jeg, men jeg står på min sak.

Formuler innlegget ditt bedre, takk! Skjønner jo ingenting av det.

Lenke til kommentar

Det er jo bare to forskjellige måter å gi samme budskap på. Ikke for å være slem, men det er ikke nødvendig å kaste rundt seg med slike dumheter.

Endret av ProXhimo
Lenke til kommentar

fortsett å kaste dritt om innlegget mitt folkens!!

vi diskuterer sissluss i dag på diskusjon og alle er velkomne til å delta :D

jeg har et veldig muntlig skriftspråk, og skriver da ting rett ut slik jeg ville sakt det..

krever ca 25 i iQ for å skjønne. sorri for at dere ikke hadde det som trengtes, og er heller ute etter å finne små folk å klage på enn å bare legge godviljen til å faktisk skjønne det :)

Lenke til kommentar

Hva er det du driver med her? Du kan ikke komme med løgn å diskutere videre på det.

Jeg sa at aldri at ALLE personene har sagt "den som skal forlate paradise er...". Jeg hevdet at veldig mange sier akkurat det, og spesielt Tine virket som å være veldig coachet.

Dessuten sier du selv at du har sett opp til flere har sagt "den som får bli på Paradise er..." Dette er jo akkurat det samme, de velger altså ikke hva de selv sier, men får 2-3 valg mellom hvordan de skal ordlegge seg.

= du støtter faktisk mitt poeng.

Lenke til kommentar

Kan noen forklare meg logikken bak det Petter sa ang at han ikke valgte Karoline ? Altså at viss han velger henne ryker han på hodet og ræva ut, skjønte ikke helt det der? :p

Han vil stå bak en sterk partner. Husk at petter vant forrige sesong men var med en svak dame.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...