Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


PH 2010  

44 stemmer

  1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir fett å se Carl spille litt, men jeg synes han overreagerer. Det "å spille spillet" er omtrent blitt et skjellsord på PH. Folka lage jo det dramaet fordi noen backstabber hverandre. Skjønner de ikke at dem gjør det for å faktisk vinne konkurransen de er med i. Alt peset Victoria har fått er ubegrunnet. Hun spiller spillet, og hun gjør det bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dere som mener at ALT er EKTE på Paradise.

 

Her ser vi TV3 legger på "dunke-effekter" og skal få det til å virke som at Carl&Tine har sex. Fakta er at det var sex-light variant.

 

Dessuten kommer folk på rekke og rad inn på solo ut av det blå.

Samtidig vet vi at TV3 trua Carl med utsendelse fordi han dro med Tine inn der (reglene er, alltid være i kameravinkel osv).

 

Da er 2+2 at TV3 ba deltagere å gå inn på solo og inn i skapet. Hvorfor skulle ellers Tobias av alle personer gå inn på Solo og rett inn i garderoben. Tv3 ville ha noe å filme og ikke bare et skap.

 

PS! Petter spiller spillet MEGET svakt nå. Har ikke sjangs til å vinne spillet med slik FlippFlopperi. Han har også mistet en eventuell stemme fra Tine-Carl-Emil-Thea og mulig flere.

Lenke til kommentar

YNWA32:

Ser ingen grunn til at du skal dra den diskusjonen enda lenger, når den endelig har blitt lagt død.

 

Episoden i morra kommer til å bli spennende. Har på følelsen at den duelleringen kommer til å bli bryting, av en eller annen grunn :p Og da taper Petter

 

Hva vi diskuterer i denne tråden er det som handler om Paradise Hotel. Hvis du ikke liker det, anbefaller jeg deg å lese retninglinjene for diskusjon.no. Alternativt å holde deg unna tråden.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

wtf, flere som så sex og singeliv nå? Og at han der reklamemannen annonserte hvordan en av dem skal gå ut i morgen? Eller hørte jeg feil :hmm:

Lenke til kommentar

Episoden i morra kommer til å bli spennende. Har på følelsen at den duelleringen kommer til å bli bryting, av en eller annen grunn :p Og da taper Petter

Næh. Jeg kunne vedda hatten min på at det blir en særdeles kjedelig duell. Ikke noe gladiatorkamp her nei. Tenker det blir noe latterlig som at de skal diskutere seg frem til hvem som fortjener å bli og ender opp med sten-saks-papir elns.

 

Edit: Jeg vet at tråden skal være spoilerfri, men stikk inn på www.se.no og les beskrivelsen for morgendagens program. YAAAWN!!

Endret av Sinnsyk asylaspirant
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...