Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*

PH 2010  

44 stemmer

1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-140898

At folk tror at alle realityprogrammer er 100% ekte er utrolig :p

Finnes ikke et eneste realityprogram hvor det ikke har blitt tatt i bruk regi.

Uten regi = Ingen drama = ingen spenning = Dårlig program og lave seertall = FLOPPPPPPPPPPPP!!

Ja, enig. Rart at mange folk tror det er 100% ekte...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hahahahhahahhaa. Latterlig at du tror at bloggen til dem er regissert. Herreguuuuud..

Jaja.. Stå på med meningene dine!

Rettet mot JanFr.

Greit nok at en god del der inne er regissert, men jeg tviler på at tv3 har gått så langt at de regisserer bloggene til folkene etter de er ferdig med PH :p

Lenke til kommentar
Eller bare at intrigene i serien er regissert.Dr Cox hater J.D. i Scrubs, men jeg er sikker på at de er på talefot IRL, for å dra et eksempel.
Han hater ikke J.D. De er tvert i mot gode venner :)

Om de er gode venner eller ikke kan godt diskuteres, men du mener ikke at Cox er direkte vennlig mot J.D. gjennom hele Scrubs? Poenget mitt står uansett, og det er utrolig offtopic.
Lenke til kommentar
Eller bare at intrigene i serien er regissert.Dr Cox hater J.D. i Scrubs, men jeg er sikker på at de er på talefot IRL, for å dra et eksempel.
Han hater ikke J.D. De er tvert i mot gode venner :)

Om de er gode venner eller ikke kan godt diskuteres, men du mener ikke at Cox er direkte vennlig mot J.D. gjennom hele Scrubs? Poenget mitt står uansett, og det er utrolig offtopic.

Fordi han ikke er direkte vennlig gjennom hele Scrubs, betyr ikke det at han hater han?

Lenke til kommentar

Fordi han ikke er direkte vennlig gjennom hele Scrubs, betyr ikke det at han hater han?

Jeg skammer meg over å måtte bederve denne tråden med enda mer OT, men den der kan jeg simpelthen ikke la gå. Tusen takk for at du rydder opp i uklarhetene. Jeg liker folk som har peiling på Scrubs. Poenget derimot, om at en person (her skuespiller) kan spille en annen person (her rolle), muligens med samme navn, som er svært forskjellig fra den opprinnelige personen både i holdninger og oppførsel, gikk deg sikkert hus forbi mens du "ryddet opp". :)

Herregud.

Enig.

Holder med off-topic nå :)

Paradise er ikke helt 100% ekte, og det burde alle skjønne. Med unntak at du er trangsynt, eller ikke vil forstå det.

Enig.
Lenke til kommentar

Håper virkelig ikke at du er serriøs nå, nybb :ermm:

Gleder meg til morgendagens episode! :)

Så klart jeg er det. Hvorfor skulle jeg ikke være det? Så du mener at Emil er animert?

Regi osv. vrir kun på sannheten. Alt er sagt og gjort.

Håper virkelig du er enig med meg der? Hvis ikke antar jeg at du må på rehab eller noe..

Lenke til kommentar

Oh my..

"Emil er animert". Hva for et dumt utsagn er det? Selvfølgelig er ingen av deltakerne animerte. Er ingen vits i å leke vrang.

Deltakerne snakker ikke fritt som de vil. Det bor andre på hotellet, ikke bare deltakerne. Parsermonien er øvd inn gang på gang. Det er klipp og lim hele tiden.

Det er mye på PH som ikke er realitet. Det er nok ofte øvd inn hva de skal si også. Har også hørt rykter om at hver eneste deltaker får sin personlighet, og den skal de spille på. Men akkurat det tviler jeg på.

Men jeg tror ikke vi burde dra off-topic'en enda lengre nå.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Oh my..

"Emil er animert". Hva for et dumt utsagn er det? Selvfølgelig er ingen av deltakerne animerte. Er ingen vits i å leke vrang.

Deltakerne snakker ikke fritt som de vil. Det bor andre på hotellet, ikke bare deltakerne. Parsermonien er øvd inn gang på gang. Det er klipp og lim hele tiden.

Det er mye på PH som ikke er realitet. Det er nok ofte øvd inn hva de skal si også. Har også hørt rykter om at hver eneste deltaker får sin personlighet, og den skal de spille på. Men akkurat det tviler jeg på.

Var jo du som kverulerte til å begynne med, og selvsagt forstår jeg hvordan regissørene ønsker å skape PH til det beste mulige programmet.

Men alt som foregår der inne er 100% ekte.

Lenke til kommentar

Tror du at det IKKE er sånn, Vycan? Det synes jeg er ganske interessant.

Man trenger ikke være meteorolog for å avgjøre om været er fint eller dårlig utenfor vinduet, liksom. Åpenbare ting er åpenbare.

Jeg har ikke peiling på hvordan det er. Siden du er så sikker på at de er regissert, er jeg nyskjerrig på hvor du får all den gode informasjonen din fra.

Lenke til kommentar

Oh my..

Var jo du som kverulerte til å begynne med, og selvsagt forstår jeg hvordan regissørene ønsker å skape PH til det beste mulige programmet.

Men alt som foregår der inne er 100% ekte.

Det er ikke 100% ekte nei.

Lenke til kommentar

Vycan. Det er flere ting som gjør at jeg mener at PH er regissert. Jeg har ikke fått det eksplisitt skrevet på en lapp i posten, men det som burde være åpenbart for alle mennesker over 9 år er at det showet der er spilt inn etter (mer eller mindre delvis) manus og klippet og redigert slik at det skal bli så spennende så mulig. Håper du innser at det er mer interessant at du mener det IKKE er regissert enn at jeg mener det er regissert.

nybb: Nu va du vældig smart. Liten luring, du. Enten er et show 100% ekte, ellers er karakterene animerte. Da lærte jeg litt medievitenskap i dag også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...