Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*

PH 2010  

44 stemmer

1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, virker litt tøvete å si det der. Mange som kan fake å gråte slik som det der. Viktoria er bare sleip som faen.

Edit: @jj_89

Ja det er seff litt overdrevent. MEN det viser åsse person hu er når hun først kaldt og rolig ber Torbjørn om å stille seg bak henne, for så å gråte store krokodilletårer for Stian.

Lenke til kommentar

Kan folk her slutte å ta hva som skjer på PH så personlig, det her er ett underholdningsprogram. Virker som om folk her blir personlig såret av det som skjer på Tv'en.

Ja, men folkene er fortsatt ekte, og ingen av dem er proffesjonelle skuespillere. Alle kan velge hvordan de kjører spillet helt selv! Null manus!

Lenke til kommentar

Kan folk her slutte å ta hva som skjer på PH så personlig, det her er ett underholdningsprogram. Virker som om folk her blir personlig såret av det som skjer på Tv'en.

Jeg ser ikke noen som har blitt personlig såret. At folk blir i overkant engasjerte, inkludert meg selv, synes jeg bare er morsomt.

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke morsomt at folk vil at noen skal dø og bli kalt diverse ting her på forumet. Jeg liker heller ikke Vic men forstår at hun valgte den hun gjorde, måten hun gjorde det hun gjorde var ikke den smarteste.

Det er altså kun ett tv-program og ingenting mer. Og ja det er ekte mennesker men reality-tv er veldig staget og man kan fremstille folk omtrent slik en vil om en føler for det. Jeg vet ikke hvordan tv3 har gjort det her men i USA er det vanlig med manusforfattere til realityshows.

Lenke til kommentar

Håper på at Torbjørn og Vic vinner hele greia. Vic kom da vitterlig inn på dette hotellet for å spille et spill, og da ser jeg ikke noe feil i det hun gjør. Hun har dog spilt spillet litt dårlig i det siste. Vic er den eneste ordentlige dama innpå der. De to blonde i slummen, fy faen så lav IQ de må ha? De er jo dumme som brød begge to. SM bare sutrer HELE tiden. Greit Caroline virker som en ganske oppegående jente også. At folk kan like Tine, Thea og SM er for meg et mysterium. Tine er jo så jævla kjedelig, det er ALDRI noe interessant fra hennes side. Thea, en søt jente, men hun er jo bare dum da, oppfører seg til tider som en fjortiss-jente og har IQ på nivå med en 8-åring. Victoria har faktisk baller nok til å spille dette spillet, og vi kjenner jo ikke disse andre folka, så hvorfor i svarte skal vi hate hun så mye om hun sender ut den og den personen. Jeg bare digger det!

Lenke til kommentar

så på ekstra greiene på tv3 sine sider.. karoline og victoria hadde jo seriøse planer om å flytte sammen etter hotellet. å vic hadde vert å sjekka ut leiligheter å slikt mens hun var ute..

fy og faaaen...!

heldigvis sier karoline at hun aldri kommer til å være med dem igjenn

Lenke til kommentar

så på ekstra greiene på tv3 sine sider.. karoline og victoria hadde jo seriøse planer om å flytte sammen etter hotellet. å vic hadde vert å sjekka ut leiligheter å slikt mens hun var ute..

fy og faaaen...!

heldigvis sier karoline at hun aldri kommer til å være med dem igjenn

Kan da de som skriver at "ALT" Victoria gjør "bare er spill" forklare dette for meg?

Hvor går grensa for hva som er spill og "ekte"?

Planer om å flytte sammen og lete etter leilighet var bare et spill? Det er jo SYYYYYKT kynisk å spille på den måten. Hvis det er et spill, så er det vel greit at å kalle Victoria for Hore, er jo bare et spill, og ok å si fordi det kan sette ut Victoria og Thea kan tjene på det.

Victoria er en ekstremt kald og slem person, spill eller ei. Det går an å spille spillet uten å late som man blir bestevenner bare for å bruke en person og kaste hun/han hjem.

Lenke til kommentar

Men så kjedelig det ville vært hvis alle var gode venner og ingen backstabbet noen. Jeg vil heller ha noen som skaper liv i form av intriger, backstabbing og som gjør uventede valg, enn en som bare syter og griner ved enhver anledning. Hvorvidt denne personen "fortjener" å vinne er en annen sak, men det blir mye mer artig TV ut av det i alle fall.

Lenke til kommentar

Spør du meg, er Victoria den eneste som faktisk fortjener og vinne der inne.

- 10000000

Fullstendig uenig. Hun har ikke spilt spillet på en riktig måte. Se på fjorårets vinner, Petter. Jo, han snakket til tider taktikk, men han hadde en god tone med alle deltakerne. Han dolket aldri de han var venn med. Faktisk var han så godt likt, at da Margrethe valgte å stemme ut Petter, så sto André opp og valgte å gå i stedet for Petter. Tror du virkelig, noen hadde gjort det samme for Victoria?

Victoria kommer seg kanskje til finalen på denne måten, men hun kommer aldri til å vinne. Ingen kommer til å støtte henne i finalen. Etter min mening er det Carl eller Emil (kanskje Niklas) som kommer til å vinne. Paradoksalt nok, de to (tre) guttene som har snakket minst taktikk. Men, det er kanskje det som er oppskriften til å vinne PH.

Endret av Sonja84
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...