Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*

PH 2010  

44 stemmer

1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stian :( Han er så konge..

Tilstanden din er kritisk virker det som. :hmm:

Victoria har blitt avhengig av å spille spillet nå. Dessverre for hennes del er det bare Torbjørn som liker henne. Og kanskje Jon da, men absolutt ingen andre. Hvis hun holder ut til finalen, vil ingen av de tidligere deltakerne stemme på henne uansett.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Min prediction:

Ny jente kommer inn

Det kommer en konkuranse mellom jentene, eller ingenting

Jenta som vant konkuransen får fredning, og stiller seg på pur faenskap bak Thorbjørn og sender Victoria ut, eller så får hun nye fredning og sender Victoria hjem fordi alle andre får henne til å gjøre det.

Er ihvertfall min spådom.

Lenke til kommentar

Victoria har blitt avhengig av å spille spillet nå. Dessverre for hennes del er det bare Torbjørn som liker henne. Og kanskje Jon da, men absolutt ingen andre. Hvis hun holder ut til finalen, vil ingen av de tidligere deltakerne stemme på henne uansett.

Jeg vet ikke hva som har skjedd! Lover. Mods kan bare slette innleggene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Jeg vet ikke hva som har skjedd! Lover. Mods kan bare slette innleggene.

Men Stian :( Han er så konge :p

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Min prediction:

Ny jente kommer inn

Det kommer en konkuranse mellom jentene, eller ingenting

Jenta som vant konkuransen får fredning, og stiller seg på pur faenskap bak Thorbjørn og sender Victoria ut, eller så får hun nye fredning og sender Victoria hjem fordi alle andre får henne til å gjøre det.

Er ihvertfall min spådom.

ELLER, at TV3 finner på noe helt sprøtt og gir Victoria en fredning.

På den måten vil alle Paradise-fans bli skikkelig sure og MÅ se om hun ryker ut neste uke.

Lenke til kommentar
SKal jeg ringe en psykolog til deg? Ser ut som du tar exiten svært alvorlig

Tåpelig innlegg å hakke på folk uten at du har noe grunn, vi fleste vet at Diskusjon.no er fullt av buggs og det er ikke overraskende at det har hengt seg opp på Torstein sitt innlegg. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tåpelig innlegg å hakke på folk uten at du har noe grunn, vi fleste vet at Diskusjon.no er fullt av buggs og det er ikke overraskende at det har hengt seg opp på Torstein sitt innlegg. :)

Takker. Flott at noen skjønner det, hvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Takker. Flott at noen skjønner det, hvertfall.

De fleste skjønte nok at Diskusjon.no klikket. Men er litt morsomt og tulle om det når det skjer. Selv om Cpt tok litt hardt i :)

Lenke til kommentar

Emil eller Carl burde vinne. Begge gir faen i taktikkprat, og begge lager liv. Emil får jo damene uten å jobbe for det en gang, helt det motsatte av Niklas. Flott at det er en jente som skal ut neste uke, for nå har fire gutter sjekket ut på rad!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Kan noen sende link til Victoria sin blogg ?

Edit: takker

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Så denna kommentaren på bloggen til Victoria og syntes den var spot on:

"I samtale med Torbjørn om å dolke Stian i ryggen for å beholde Torbjørn i Paradise Hotel: *smiler stolt* "Vet du hva jeg gjorde mot Karoline, eller? Jeg skal klare å gjøre det her" *fortsetter å sminke seg mens hun smiler*

Stian snakker med henne ang. hvilket valg hun vil ta:, *bryter sammen i tårer* "Jeg orker ikke ta det valget" *gråter fortvilet og blir trøstet av Stian* "Nå blir jeg stygg" "nei" "jooo" *begynner å klage om at hun føler seg stygg og ikke vet hva hun skal ha på seg".

Psykopati/antisosial personlighetsforstyrrelse er noen fascinerende saker. Ta en penn og papir og skriv ned observasjonene dine, så vet du hva du skal være på vakt mot i fremtiden. Paradise Hotel er kanskje overfladisk, men Victoria er et prakteksemplar på noen av de verste personlighetsforstyrrelsene som finnes. Lær av det."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...