Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


PH 2010  

44 stemmer

  1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns fortsatt det er skittent at TV3 bestemmer rekkefølgen de skal velge partner på. Hadde negern valgt før Stian, så kunne han gått til Caroline, men den gang ei.

 

Men da mister man spenning. Er det ingen spenning i et TV-program så suger programmet.

Innen tv/film verden så handler det bare om SPENNING og underholdning. Ikke noe KOSEKOSEprat som mange her inne har lyst på

Endret av Cpt.Awesome
Lenke til kommentar

Håper enten Stine-Marie eller Victoria går hjem.

 

Stine-Marie er veldig kjedelig, og hun gir ingen ting. Hun syter også hele tiden.

Victoria er en backstabbing bitch, og det vet alle nå på hotellet.

 

Derfor tror jeg guttene blir å ta en hevn aksjon på Victoria neste par seremoni.

Lenke til kommentar

Yeah, ny jente. SM må hjem. :w00t:

Whaaat? SM kan vinne for min del så lenge Victoria ikke vinner og at hun går ut i neste uke. SM har sine negative sider, men er en av de peneste der inne pdd utenom Thea.

Vil jeg se folk grine som faen 24/7, kan jeg besøke barnehagen jeg bor rett ved. SM må ut.

Lenke til kommentar

Yeah, ny jente. SM må hjem. :w00t:

Whaaat? SM kan vinne for min del så lenge Victoria ikke vinner og at hun går ut i neste uke. SM har sine negative sider, men er en av de peneste der inne pdd utenom Thea.

Vil jeg se folk grine som faen 24/7, kan jeg besøke barnehagen jeg bor rett ved. SM må ut.

Nå vi skulle le? :)

Jeg mener at Vic må ut snarest, deretter kan SM gå ut om hun holder seg i den formen hun har vært noe som kan virke irriterende i lengden.

Lenke til kommentar

Hadde Victoria i det hele tatt klart å tenke flere enn et skritt frem, og faktisk håper på å vinne, så hadde hun tatt en annet valg.

 

Hun må jo forstå at alle andre ser hvor stor h*re hun er, og at det kommer til å få konsekvenser. Tror hun virkelig at hun kan kjøre løpet ut nå som hun valgte Torbjørn?!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde Victoria i det hele tatt klart å tenke flere enn et skritt frem, og faktisk håper på å vinne, så hadde hun tatt en annet valg.

 

Hun må jo forstå at alle andre ser hvor stor h*re hun er, og at det kommer til å få konsekvenser. Tror hun virkelig at hun kan kjøre løpet ut nå som hun valgte Torbjørn?!

 

Helt enig, ho tenker jo absolutt ikke framover i det hele tatt!

 

Btw: Elsker avataren din, men egentlig hater jeg den, blir forvirret, også gir den meg hodepine! :cry: Du bare mangler en god ramme, men nå havnet jeg litt OT.

Endret av SaitekQ
Lenke til kommentar

Hadde Victoria i det hele tatt klart å tenke flere enn et skritt frem, og faktisk håper på å vinne, så hadde hun tatt en annet valg.

 

Hun må jo forstå at alle andre ser hvor stor h*re hun er, og at det kommer til å få konsekvenser. Tror hun virkelig at hun kan kjøre løpet ut nå som hun valgte Torbjørn?!

 

Helt enig, ho tenker jo absolutt ikke framover i det hele tatt!

 

Btw: Elsker avataren din, men egentlig hater jeg den, blir forvirret, også gir den meg hodepine! :cry: Du bare mangler en god ramme, men nå havnet jeg litt OT.

 

Haha, kanskje jeg burde poste i "Rate avataren min"-tråden, (eller hva den nå heter) :)

 

EDIT: Sorry for OT...

Endret av Bluebeard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...