Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*

PH 2010  

44 stemmer

1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De er 40 dager på hotellet. Hvordan var det de gjorde det i fjor? Var det slik at torsdagsepisoden var torsdag og fredag og mandagsepisoden var lørdag, søndag og mandag?

Synes forøvrig Pernille var skamdeilig, men med en utrolig råtten personlighet. Jeg vil se henne naken så kan henne dra derfra.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Helt klart at Pernille har fått føringer på hva hun skal gjøre for å lage intriger. Første episoden hadde alt for lite drama, så de fant vel fort ut at noe måtte gjøres. Lyste jo usikkerhet og nervøsitet i lange baner da hu sto foran alle deltakerne og la ut om alt mulig rart. Samme når det kom til speeddaten ... og det blir bra TV ut av det! :D

Har ikke helt bestemt meg for hvem jeg liker eller ikke enda, det får tiden vise.

Lenke til kommentar

Nei pernille må vær der. Sa hun ikke kom til å pule der inne, men virker garantert som en av de aller kåteste, bare bak emil. Og faktisk ligger de på samme rom, snart sexytiem der.

Da hun kom inn sa hun "Nei, jeg skal ikke ha sex på Paradise Hotel."

Samme kveld, da hun og Emil la seg: "Jeg er ikke ei jente som har sex første dagen på Paradise Hotel." :D

Ang. om hun er sånn naturlig eller ikke. Om man ser på ekstramaterialet på tv3.no, ser man Petter velge henne blant flere søkere, og hun oppfører seg akkurat likt der. Jeg kjenner også jenter som snakker som henne i virkeligheten, med samme tonefall.

Bare jeg som av og til sitter sånn

shy-puppy.jpg

mens jeg ser på.

Av og til blir det faktisk så flau stemning at jeg kjenner jeg blir flau på deres vegne. Speedaten i går var vel en av disse stundene.

Jeg må pause flere ganger mens jeg ser på, og noen ganger bytter jeg fane i browseren og surfer mens jeg hører på, og det er pinlig nok. Heldigvis liker jeg de pinlige og flaue øyeblikkene, derfor jeg ser på.

Endret av Stoop kid
Lenke til kommentar

synes fjordårets sesong virker mye bedre. klippingen i år er dårlig. det eneste de viste i går var pernille og emil, og pga av det har jeg fått nok av hun kjerringa allerede.

btw, stian minner meg sykt om alex rosen :p

Lenke til kommentar
Av og til blir det faktisk så flau stemning at jeg kjenner jeg blir flau på deres vegne. Speedaten i går var vel en av disse stundene.

Jeg må pause flere ganger mens jeg ser på, og noen ganger bytter jeg fane i browseren og surfer mens jeg hører på, og det er pinlig nok. Heldigvis liker jeg de pinlige og flaue øyeblikkene, derfor jeg ser på.

Er så enig. Er generelt flau gjennom hele programmet, men speeddating/presentasjon av seg selv er det flaueste. Også hender det jeg må pause når Triana er på sitt verste. For en forferdelig programleder. Jeg hører såvidt hva hun sier. "Prdais Htl". Og måten hun ordlegger seg på. "Dette ser ut som en jente som passer inn her?". Ugh.

Lenke til kommentar

Det jeg finner merkelig er at enkelte av deltakerne er 20 år! De ser jo slett ikke ut som de er 20 år, og på gata ville jeg tipper 28 år eller noe rundt der.

profil_stian_210x300.jpg

20 år? Ville tippet 27 år.

profil_pernille_210x300.jpg

20 år? Ville tippet 25 år.

profil_niklas_210x300.jpg

24 år!? Hadde tippet 35 år.

profil_victoria_210x300.jpg

20 år? Ville tippet 25 år.

Altså hele gjengen her ser jo ganske mye eldre ut enn hva de faktisk er. Hadde aldri tippet noen av disse som faktisk er 20 år som 20 år. Det er jo bare negativt å se ut som man er 30 år når man er 20 år i den alderen men.

Bare jeg som synes dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...