Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*

PH 2010  

44 stemmer

1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående Victoria..

Det jeg ikke forstår, er om hun har glemt fra fjorårets sesong, at det er de gamle deltagerne som til slutt bestemmer hvem som vinner, ved å avgi stemmer.

Hun kommer aldri til å få en eneste stemme fra de andre deltagerne.

Så hvordan skal hun klare å vinne, selv med sitt syke spill..?

Lenke til kommentar

Angående Victoria..

Det jeg ikke forstår, er om hun har glemt fra fjorårets sesong, at det er de gamle deltagerne som til slutt bestemmer hvem som vinner, ved å avgi stemmer.

Hun kommer aldri til å få en eneste stemme fra de andre deltagerne.

Så hvordan skal hun klare å vinne, selv med sitt syke spill..?

Kan hende det kommer en syk twist(noe ala første sesong av usa) at det byttes partner. Så hvis hun da kommer sammen med en som er godtlikt så skal man ikek se bort i fra at hun kan vinne..

Lenke til kommentar

Dette ser mørkt ut for Stian må jeg si. I det øyeblikket han tok Victoria i sine armer, da gravde han sin egen grav. Det absolutt dummeste han noen gang har gjort. Hvis han hadde valgt Karoline hadde han den dag i dag stått trygt med henne. Man ser jo hvor lett det er å bli blendet, men det var total fail i mine øyne.

Lenke til kommentar

Se der ja, Carl avslører en ny innsjekk på bloggen til Daniel Hamnes. I og med at dette er en spoilerfri tråd får dere selv gå inn på bloggen og lese om hvem dette er hvis dere ønsker det :)

Har du lest i det hele tatt? Det står to alternativer der.

Lenke til kommentar

Se der ja, Carl avslører en ny innsjekk på bloggen til Daniel Hamnes. I og med at dette er en spoilerfri tråd får dere selv gå inn på bloggen og lese om hvem dette er hvis dere ønsker det :)

Har du lest i det hele tatt? Det står to alternativer der.

Du skjønner jo selvfølgelig hva han vil frem til med innlegget, hvis han sier det rett ut ligger det en bot i postkassen hans neste dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...