Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


PH 2010  

44 stemmer

  1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror det egentlig handler om hvordan kvinner og menn "skal" være. Hadde en mann vært like sleip og taktisk som henne (som f.eks. Christer Falck) ville ikke reaksjonene vært så kraftige.

 

Det samme så vi da Pernille kom inn. En sarkastisk og arrogant mann ville ikke sperret opp øynene til folk i samme grad, selv om det ikke regnes som positive kvaliteter hos noen av kjønnene.

Endret av Stoop kid
Lenke til kommentar

Kor mange her kjenner til Petter sin tidligere CS kariere?

 

ArcticNova har fått et intervju med Petter fra Paradise Hotel, hvor det hovedsaklig er snakk om hans game kariere, men også ting fra Hotellet.

 

Utdrag fra intervjuet under, for hele intervjuet gå her

 

Vi kan begynne med det du ble først kjent for. Hvordan ble du introdusert for gamingen?

 

Gaming ja, hehe! Det startet vel smått med at gutta i klassen min gamet litt, deretter fikk jeg en meget brukbar pc i julegave. Så heavy gaming på VV, karnak temple og andre pub servere skjedde på 56k modem 1 års tid... Jaggu var det artig!

 

Når vil du si din CS-karriere var på topp da?

 

CS-karrieren min var nok på topp mot jula i 2005.. Da var jeg innom og prøvespilte for noen større lag, men jeg valgte heller å prioritere andre ting.

 

Min CS-karriere på topp utifra hvor kjent jeg var må vel ha vært i 2007 da hostilekids var på topp, med 500 faste idlers, mye gode players og bra income fra sponsorer og annen støtte!

 

For hele intervjuet gå her

Lenke til kommentar

Folk som ikke skjønner at det er TV + Et spill er bare zå tragizke az. Når folk begynner å klikke i vinkler, da har det gått for langt! Men hallo. Tv3 klarer jo å lage TV. Bare så synd at mange der ute tror at alt går etter rekkefølge, noe det ikke gjør

De kan klippe f.eks det intervjuet de gjorde i begynnelsen av dagen, og legge det på en hendelse som kanskje skjedde 8t eller 2d senere.

 

Skal man lage drama, så må man klippe det til! ENKELT OG GREIT! Skulle man ha gjort det i rekkefølge så ville det bare ha blit kjedelig!

Endret av Cpt.Awesome
Lenke til kommentar

på tide å få victoria til helvete ut. nedtur at det kom en ny gutt... men hun dreit seg ut på parsermonien. begynte å grine siden hun trodde petter skulle velge henne, men så gikk han til tine haha :p får en selvopptatt jævel

Lo faktisk litt da det skjedde, ja! "Skjønner jo hva som kommer til å skje nå....."... Neida. :p

 

Bare glad Tine ikke valgte at Petter skulle bli. Carl burde hatt fredning hele tiden. :p

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

på tide å få victoria til helvete ut. nedtur at det kom en ny gutt... men hun dreit seg ut på parsermonien. begynte å grine siden hun trodde petter skulle velge henne, men så gikk han til tine haha :p får en selvopptatt jævel

Lo faktisk litt da det skjedde, ja! "Skjønner jo hva som kommer til å skje nå....."... Neida. :p

 

Bare glad Tine ikke valgte at Petter skulle bli. Carl burde hatt fredning hele tiden. :p

Forsåvidt litt obvious at Petter gikk til en annen en Victoria, for å spare henne for et vanskelig valg, når han ser at henne begynner å grine.

Lenke til kommentar

Har sagt det før, sier det igjen: Det er et SPILL. Hvordan man oppfører seg på hotellet, er ikke naturligvis slik man er hjemme i Norge. Helt ærlig, hvor mange av dere hadde sett på Paradise Hotel dersom folka kun gikk og sang Teletubbies-sanger, og alle var vennlige med hverandre hele tiden? Tviler på at det hadde vært så mange, jeg hadde i hvert fall ikke vært en av dem.

 

Når sant skal sies, så skjønner jeg ikke helt tankegangen til Victoria. Snart har hun bare fiender igjen der inne, for hun skremmer bort alle vennene. Blir ikke overrasket dersom Jon og Vic er sammen på torsdag, og Stian må pakke sakene sine. :p

 

Som sagt, det er et spill. De to som kommer minst overens med hverandre i PHs historie (Victoria og SM), er bestevenninner i det virkelige liv. Forteller vel litt om at man ikke burde dømme folk etter å ha sett dem på TV noen ganger. :)

 

Etter og nå ha sett torsdagens eprisode (nr 20) så strømmer minnene tilbake, jeg har en klump i halsen når jeg ser karoline gå ut. det er vondt og se på, jeg var max sinna, og max lei meg. jeg likte ikke victoria fra før av og ble enda sintere da dette skjedde. jeg så på karoline som ei gode venninne... MEN...

 

Når sant skal sies, så er Victoria ei mye bedre venninne på utsida<3

 

den første uka paradise gikk på tv fikk jeg ett par hyggelige medlinger av karoline om at hun var lad i meg, savna meg, og at hun skulle ringe meg dagen etter for å ta igjen mye tapt. det som skjedde var at karoline aldri ringte, jeg sendte meldinger og prøvde ringe henne.. Hun har enda ikke den dag i dag svart på en eneste av meldingene mine værken på fb eller pr.tlf. hun ringer heller ikke tilbake.. knallgod venninne dette, ikke sant?

 

Victoria derimot, er en meget god venninne av meg, vi har hatt flere fine samtaler etter alt var over, og hun er virkelig eij jente man kan snakke med, god som gull <3 Savner victoria utrolig mye, og siden d ikke går fly pga vulkanutbruddet så ta jeg kjøreturen ned til oslo på natt til Onsdag for og møte min gode venninne, gleder meg utrolig mye til og se henne igjen og bare gi henne en stooor klem, for så å vende nesa tilbake til trondheim for å ta del i paradise festn på ricks på orsdag med tine helene valle, som jeg også har god kontakt med og nettopp fikk melding fra der d står at hun er litt stuck i barcelona, også pga at flyene ikke flyr hnne hjem. men jeg krysser fingrene og håper hun kommer :) Daniel kommer også til trheim på torsdag ;) Selv håper jeg vell også at victoria skal ta turen, men vi får se om hun dukker opp! Glade i dere er jeg i allefall, jentene mine tine og victoria<3

Lenke til kommentar

Litt komisk å se, da Petter akkurat hadde røket ut, beskrev han Victoria som veldig ekte og ikke falsk i hele tatt. Siden hun kom inn igjen har hun styrt hvem som skal sendes ut hver eneste uke. Ganske utrolig at folk er så dumme og tror på hu der kjerringa. Først bestemte hun at Daniel skulle hjem, og etter hun kom inn igjen bestemte hun at Karoline og Petter skulle ut. Folk der inne er utrolig lettlurte (men dog, ikke Carl). Dere kan si mye om Carl, men har er nok ikke så dum som dere tror....

 

Ser også på diverse nettsider at hun ikke vil snakke om ting som har skjedd og at folk ikke må blande denne serien med virkeligheten. Hallo, dette ER virkeligheten. Livet er virkeligheten. Du kan vel ikke si at du har vært med i en drøm? Det var virkelig, og du var deltager. Men å stå for sine handlinger takler hun ikke, heller ikke at folk kritiserer henne. Seriøst, hvis hun vinner, da sier det litt om hjernekapasiteten til de fleste folka der inne. En del av jentene må snart begynne å skjønne at hun må ut hvis de selv skal klare seg. Klart, hun lager drama. Og det er vel derfor vi ser på dette? Jeg rett og slett elsker programmet og gruer meg allerede til det skal slutte. Et helt år til neste gang. 

 

 

Lenke til kommentar

Litt komisk å se, da Petter akkurat hadde røket ut, beskrev han Victoria som veldig ekte og ikke falsk i hele tatt. Siden hun kom inn igjen har hun styrt hvem som skal sendes ut hver eneste uke. Ganske utrolig at folk er så dumme og tror på hu der kjerringa. Først bestemte hun at Daniel skulle hjem, og etter hun kom inn igjen bestemte hun at Karoline og Petter skulle ut. Folk der inne er utrolig lettlurte (men dog, ikke Carl). Dere kan si mye om Carl, men har er nok ikke så dum som dere tror....

 

Ser også på diverse nettsider at hun ikke vil snakke om ting som har skjedd og at folk ikke må blande denne serien med virkeligheten. Hallo, dette ER virkeligheten. Livet er virkeligheten. Du kan vel ikke si at du har vært med i en drøm? Det var virkelig, og du var deltager. Men å stå for sine handlinger takler hun ikke, heller ikke at folk kritiserer henne. Seriøst, hvis hun vinner, da sier det litt om hjernekapasiteten til de fleste folka der inne. En del av jentene må snart begynne å skjønne at hun må ut hvis de selv skal klare seg. Klart, hun lager drama. Og det er vel derfor vi ser på dette? Jeg rett og slett elsker programmet og gruer meg allerede til det skal slutte. Et helt år til neste gang.

 

 

 

Nei det er det ikke! Har du noen anelse hva egentlig som skjer BAK "TVN"? Tror du virkelig at de kan gjøre hva de vil mens de er der nede? Nei. Hvor mange ganger tror du ikke produsentene/Regifolkene har bedt den og den personen gå ditt eller ditt. Si det og det for å lage litt spenning eller drama.

Endret av Cpt.Awesome
Lenke til kommentar

Litt komisk å se, da Petter akkurat hadde røket ut, beskrev han Victoria som veldig ekte og ikke falsk i hele tatt. Siden hun kom inn igjen har hun styrt hvem som skal sendes ut hver eneste uke. Ganske utrolig at folk er så dumme og tror på hu der kjerringa. Først bestemte hun at Daniel skulle hjem, og etter hun kom inn igjen bestemte hun at Karoline og Petter skulle ut. Folk der inne er utrolig lettlurte (men dog, ikke Carl). Dere kan si mye om Carl, men har er nok ikke så dum som dere tror....

 

Ser også på diverse nettsider at hun ikke vil snakke om ting som har skjedd og at folk ikke må blande denne serien med virkeligheten. Hallo, dette ER virkeligheten. Livet er virkeligheten. Du kan vel ikke si at du har vært med i en drøm? Det var virkelig, og du var deltager. Men å stå for sine handlinger takler hun ikke, heller ikke at folk kritiserer henne. Seriøst, hvis hun vinner, da sier det litt om hjernekapasiteten til de fleste folka der inne. En del av jentene må snart begynne å skjønne at hun må ut hvis de selv skal klare seg. Klart, hun lager drama. Og det er vel derfor vi ser på dette? Jeg rett og slett elsker programmet og gruer meg allerede til det skal slutte. Et helt år til neste gang.

 

 

 

Nei det er det ikke! Har du noen anelse hva egentlig som skjer BAK "TVN"? Tror du virkelig at de kan gjøre hva de vil mens de er der nede? Nei. Hvor mange ganger tror du ikke produsentene/Regifolkene har bedt den og den personen gå ditt eller ditt. Si det og det for å lage litt spenning eller drama.

 

Ja, ting virker til tider litt for tilfeldig. En dag så satt for eksempel alle deltakerene med partnerne sine nede i loungen, når en fyr kom inn med et brev. Og den "OOOJ, nå får vi et brev" fra Tine, hørtes temmelig falsk ut. Tror mye er isenesatt der inne desverre :(

Lenke til kommentar

 

Ja, ting virker til tider litt for tilfeldig. En dag så satt for eksempel alle deltakerene med partnerne sine nede i loungen, når en fyr kom inn med et brev. Og den "OOOJ, nå får vi et brev" fra Tine, hørtes temmelig falsk ut. Tror mye er isenesatt der inne desverre :(

 

Tror kanskje at tine er litt sånn. Hun virker ikke falsk eller tilgjort, men kler den barbierollen som hun har inne på hotellet.

 

Ellers er jeg enig i at jeg tror en del er iscenesatt av PH-produsentene. En teori jeg har er f.eks at Victoria fikk komme inn på hotellet igjen viss hun lovte å 'skape rabalder', slik som hun gjorde når hun fikk sendt hjem Karoline.

Det er jo så mange rare twister inne der og ingenting henger på greip så hun kunne lett blitt sendt hjem dersom hun ikke gjorde som hun fikk beskjed om.

På topppen av det har de jo taushetsplikt så de kan igrunn ikke si noe særlig om det stemmer eller ikke.

Lenke til kommentar

Det er ikke ille å fortelle hvem som vant da.

 

Du vet ingen kommer til å lese på en gamingside... Hvem vinner Paradise Hotel 2010?

 

Jeg kan desverre ikke si hvem som vinner Paradise, men om noen er villig til å bla opp 300 000 kr, som bota lyder på, så kan jeg sikkert overtales! Eller om noen har en deilig mamma der ute som er ledig markedet.. Så kan vi trade :)

 

http://www.arcticnova.org/article/376

 

YNWA32, du sa jo at du hadde flere millioner på kontoen. Gidder du å betale Petter en halv million slik at han røper vinneren?

Lenke til kommentar

 

Ja, ting virker til tider litt for tilfeldig. En dag så satt for eksempel alle deltakerene med partnerne sine nede i loungen, når en fyr kom inn med et brev. Og den "OOOJ, nå får vi et brev" fra Tine, hørtes temmelig falsk ut. Tror mye er isenesatt der inne desverre :(

 

Tror kanskje at tine er litt sånn. Hun virker ikke falsk eller tilgjort, men kler den barbierollen som hun har inne på hotellet.

 

Ellers er jeg enig i at jeg tror en del er iscenesatt av PH-produsentene. En teori jeg har er f.eks at Victoria fikk komme inn på hotellet igjen viss hun lovte å 'skape rabalder', slik som hun gjorde når hun fikk sendt hjem Karoline.

Det er jo så mange rare twister inne der og ingenting henger på greip så hun kunne lett blitt sendt hjem dersom hun ikke gjorde som hun fikk beskjed om.

På topppen av det har de jo taushetsplikt så de kan igrunn ikke si noe særlig om det stemmer eller ikke.

 

+ alle de gangen hvor hun plutselig går "tilfeldig" forbi der de baksnakker :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...