Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


PH 2010  

44 stemmer

  1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først backstabber Victoria sin beste veninne der inne, deretter lurer hun Patrick til å sende hjem Petter, som hun har hatt nær kontakt med og som "forgudet" henne. Og hun er godt likt av alle guttene der inn og vil komme langt dersom ikke SM får fredning.

 

Hun er manipulerende, greit nok at du spiller spillet og vil vinne og hun har virkelig ordnet det bra til for seg selv der inne, men er det verdt det når en viser slike sider av seg selv til hele norges befolkning? Greit nok at det er et spill, men hun har virkelig vist hvilken type person hun er. :)

 

Heyhey, glemte foresten å nevne Daniel som også "forgudet" henne slik som Petter (Og Stian gjør nå)

Lenke til kommentar

Åh, herre. Victoria får Patrick til å sende ut en av to gutter hun garantert hadde stått trygt hos uansett fordi det kunne ført til at hun hadde fått et dilemma en gang om begge hadde stilt seg bak henne?

 

Jeg likte Victoria i starten fordi hun var en smart spiller, men nå er hun ikke det engang.

Endret av Pludderhose
Lenke til kommentar

Først backstabber Victoria sin beste veninne der inne, deretter lurer hun Patrick til å sende hjem Petter, som hun har hatt nær kontakt med og som "forgudet" henne. Og hun er godt likt av alle guttene der inn og vil komme langt dersom ikke SM får fredning.

 

Hun er manipulerende, greit nok at du spiller spillet og vil vinne og hun har virkelig ordnet det bra til for seg selv der inne, men er det verdt det når en viser slike sider av seg selv til hele norges befolkning? Greit nok at det er et spill, men hun har virkelig vist hvilken type person hun er. :)

 

Hvis jeg skulle ha blitt med på sånn drittprogram så hadde jeg gjort alt min makt for å vinne de 300.000kr enn "nå skal jeg bli bestevenn med en etter bare hm tja 1-2 uker!"

 

Blir bare latterlig

Lenke til kommentar

Først backstabber Victoria sin beste veninne der inne, deretter lurer hun Patrick til å sende hjem Petter, som hun har hatt nær kontakt med og som "forgudet" henne. Og hun er godt likt av alle guttene der inn og vil komme langt dersom ikke SM får fredning.

 

Hun er manipulerende, greit nok at du spiller spillet og vil vinne og hun har virkelig ordnet det bra til for seg selv der inne, men er det verdt det når en viser slike sider av seg selv til hele norges befolkning? Greit nok at det er et spill, men hun har virkelig vist hvilken type person hun er. :)

 

Hvis jeg skulle ha blitt med på sånn drittprogram så hadde jeg gjort alt min makt for å vinne de 300.000kr enn "nå skal jeg bli bestevenn med en etter bare hm tja 1-2 uker!"

 

Blir bare latterlig

 

Eller bare være deg selv og nyte oppholdet så godt det lar seg gjøre, slik som Carl er et godt eksempel på, han er en verdig vinner.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg bare skulle stikke innom bloggen til Victoria for å se om hun egentlig hadde skrevet noe om dette. Hun hadde ikke skrevet noe, men skal si folk er aktive i kommentarfeltet under det siste innlegget. Tror noen tar dette programmet alt for alvorlig/personlig.

 

Sjekk kommentarene fra rundt 22 og utover:

http://victorianorrman.blogg.no/1271947890_nytt_design3.html#comment

 

:!:

Endret av Islanbadsj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...