Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


PH 2010  

44 stemmer

  1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skjønner ikke hvorfor dere har så mye i mot SM, om dere tenker så har hun satt igang masse kult på hotellet i forhold til di som er passive..

 

dere gutter har jo tom fått sett noe girl on girl.. ;)

 

Personligheten gjør henne sykt turn-off, er ikke interessert i å se så mye girl-on-girl med henne selv om hun ser bra ut.

Lenke til kommentar

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen. PH er et mye bedre sted uten sutreunger som SM. Hun er ikke likt av noen av guttene, pluss at Tine (hennes beste venninne) har blitt lei henne. Hun MÅ bare pelle seg ut så fort som mulig. Når man begynner å grine fordi at to andre jenter snakker med hverandre, da er man sjalu og hva det nå måtte være. Drittunge.

Lenke til kommentar

Nå fikk jeg sett gårsdagen episode, og jeg har bare to ting å si.

 

  1. Stine Marie fortjener å bli kastet ned fjellsiden av hotellet og lide en smertefull død. Herregud hun forventer at hun skal inkluderes i ALT.
  2. Litt morsomt at jentene gir ALL skylden på Victoria. Guttene klenger jo på henne 24/7, og alle sier jo at de liker henne best. Å kalle henne for hore, blir bare latterlig.

Lenke til kommentar

Det har hun god grunn til å være, darkness.

 

Ikke slik jeg ser det. Hun er i utgangspunktet ikke dum, såvidt jeg har fått med seg (Les: dum som i mindre smart). Hun har en superflott kropp og greit utseende.

 

Det hun sliter med er selvbildet sitt. Hun er tydeligvis så usikker på seg selv at alt må handle om henne. Kanskje hun har hatt veldig dårlige venner og blitt behandlet dårlig av gutter tidligere pga hun er pen? Ikke godt å si :)

Lenke til kommentar

Det har hun god grunn til å være, darkness.

 

Ikke slik jeg ser det. Hun er i utgangspunktet ikke dum, såvidt jeg har fått med seg (Les: dum som i mindre smart). Hun har en superflott kropp og greit utseende.

 

Det hun sliter med er selvbildet sitt. Hun er tydeligvis så usikker på seg selv at alt må handle om henne. Kanskje hun har hatt veldig dårlige venner og blitt behandlet dårlig av gutter tidligere pga hun er pen? Ikke godt å si :)

Nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...