Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


PH 2010  

44 stemmer

  1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skjønner ikke at du holder med victoria i denne saken her. victoria er bare drittsekk som satt et par uker på ph foran mange års vennskap..

 

"Noen ukers"...

 

Sånn sett har du jo 4.8 millioner potensielle mangeårige vennskap bare i Norge. En veldig optimistisk tankegang, misunner deg der..

Endret av Stoop kid
Lenke til kommentar

Å spille et spill er i og for seg greit nok. Og jeg liker PH for det innblikket det gir meg inn i en verden som jeg føler jeg ikke har noe til felles med. Den tanketomme virkelighetsflukten i festing, puling og mildt sagt lite samfunnsengasjement.

 

For å si det sånn, vanlige oppegående mennesker vet hvem hvilket parti presidenten i USA representerer.

 

Men likevel liker jeg å se på det. Fine damer, morsomme fyllekommentarer fra mennene. Eller guttene passer vel bedre i endel sammenhenger her. Og ikke minst som Raga Rockers sang; Er det ikke herlig å ha noen å hate?

 

Hele opplegget med PH er jo tilrettelagt for at vi seere skal engasjere oss og ha våre favoritter og hatobjekter.

 

Men her kommer det store aberet. Visse deltagernes skremmende mangel på selvinnsikt.

Er vel ikke noen hemmelighet at jeg ikke er så begeistret for Veronica, så tar henne som et eksempel. Andre for ta seg av andre.

Måten hun har oppført seg på er helt i tråd med spillet og kan utifra den snevre tilnærmingen forsvares. Ja således applauderes. Problemet for henne er bare at slikt går ikke over bare fordi PH er over nå. Hun gikk over en etisk grense og akkurat det vil hun bære med seg inni seg resten av livet. Forutsatt at hun har et snev av empati og selvinnsikt.

Og jeg håper da virkelig hun har det.

Faktum nummer to er at alle andre vet om dette også nå. Og et godt rykte tar lang tid å bygge. Men det tar desverre bare en eneste episode på PH å ødelegge.

 

Nå skal sant som sies at egentlig driter i Victoria sånn sett. Vil bare at endel folk her inne skal tenke litt over at det man gjør kan få konsekvenser senere i livet. Uansett hvilken setting det skjedde i akkurat der og da.

Lenke til kommentar

Jeg er glad ingen av dere er på hotellet hvertfall. Her skal ingen såres eller dolkes i ryggen! Helt utrolig at folk sitter å nevner overtråkk av etiske grenser og spill utenfor rimelighetens grenser. Hva er det folk egentlig ser på PH for?

 

Denne sesongen har så langt pissa på den smått latterlige førstesesongen hvor absolutt null skjedde. Bortsett fra litt mobbing.

 

Hvis folk ikke takler å se at folk prioriterer spillet, har man ikke godt av å se på programmet uansett.

Lenke til kommentar

Jeg har null empati for de inne på hotellet, det er sant. De visste hva de gikk til når de meldte seg på, og at noen blir dolka i ryggen skal man tåle. Det er faktisk en stor del av spillet. Som jeg nevnte tidligere kunne jeg aldri lagt noen for hat, kun fordi de spilte et spill bedre enn meg.

 

Nei du, jeg sparer empatien min til virkelige hendelser.

Lenke til kommentar

skjønner ikke at du holder med victoria i denne saken her. victoria er bare drittsekk som satt et par uker på ph foran mange års vennskap..

 

"Noen ukers"...

 

Sånn sett har du jo 4.8 millioner potensielle mangeårige vennskap bare i Norge. En veldig optimistisk tankegang, misunner deg der..

 

 

du vet vel ikke helt hva du snakker om. det er mange av ph-deltakerne som er gode venner i dag, og som fester sammen. selvfølgelig vil ikke alle kjenne alle om noen år, men i fjor flytta tre jenter sammen etter å ha blitt kjent der (nanna, lene og hun siste).

 

og hvis du tror jeg har en sånn tankegang er du virkelig ute å kjøre

Lenke til kommentar

Enig med Tobias. Selv liker jeg den danske versjonen mye bedre, for der blir man faktisk ikke stemplet som hore eller noe bare fordi man lager underholdning. Jeg tviler sterkt på at noen norske deltakere i framtiden vil tørre å gjøre noe ala Victoria på torsdag etter å ha lest hvordan hun blir behandlet i etterkant. Dere griner over at det er lite underholdning i den norske versjonen, men slakter de som faktisk prøve å lage spenning. Lille Norge i et nøtteskall.

Lenke til kommentar

jeg synest at victoria skal ut, stian skal ut. caroline ville jeg og ha ut. men vil heller ha henne der enn victoria.. skjønner ikke at guttene der inne ikke ser at hu er en TOTAL biatch..

 

å jeg synest at hu å stian skulle blitt fryst ut etter d di gjorde.. så kommer petter å skal snakke god for dem.. teit :p

 

men få inn ei ny jente for å ta veronica sin plass å en ting å ta stian sin.. stian er bare ekkel :p

 

så blir det nok gang der inne :D

 

 

GO stine marie!!! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...