Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


PH 2010  

44 stemmer

  1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?



Anbefalte innlegg

Dette er jo mer enn et spill. Mye av det er i regi av produsentene. De styrer mye mer enn vi tror.

 

Synd at Karoline gikk ut. Ble skuffet over Stian, trodde han var oppriktig interessert i henne. Skjønner ikke at alle gutta skal være helt koko i hodet med en gang de ser Victoria? Hun er jo ikke spesielt sjarmerende, spør du meg. De skulle ha visst at hun var pinsevenn da de var der inne. Haha. Hun oppfører seg ikke akkurat slik.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke akkurat si at de andre er noe bedre :p

Stian er jo egentlig ganske dum

Nikklas tenker jo ikke på noe annet enn sex og klining med alle jentene.

Emil HAR sex med alle jentene her inne, og ellers er det vel mye "tissing på hverandre" og slik i badekaret :p

Da er et bare igjen Petter, som forsåvidt er den smarteste der inne, selv om han er skikkelig gira på at alle skal være venner hele tiden ^^

Lenke til kommentar

Petter er litt slitsom, ja..

Ble skuffet over Niklas når han satte i gang med sex-obsessionen sin, men det er jo ikke så rart da. Man blir vel litt koko av å være der inne.

 

Emil er en skikkelig hykler. Han vil gjerne ha sex med damene, men hvis de har sex med ham så ser han på dem som horer etterpå :lol:

Lenke til kommentar

Skal ikke Victoria få en date med alle gutta? Var jo det hun leppedama fikk i fjorårets sesong da hun vant drømmedama-konkurransen. Ikke det at Vic trenger det da, for hun kan jo gjøre hva hun vil med gutta når som helst. :p

 

Hvilken "dritt" er det Stian og Petter siktet til i teaseren? Victoria eller Emil? Hvis det er Vic, er hun ille ute. Har alle fire jentene mot seg, pluss et par av gutta også. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Victoria er så sykt manipulerende og av en eller annen grunn har ho klart å kapre alle guttene inne på hotellet, noe jeg ikke har sett men. Ho er bare en tilbakeholden bitch som tror ho er smart :p

Lenke til kommentar

Petter kårer ukens jente

Petter møter de to hjemsendte jentene

 

Don't hate the player, hate the game. Karro sa jo selv at hun ville bytte partner uten å si fra til Victoria. Hun sa også at de sier alt til hverandre, men hun skulle liksom holde dette hemmelig? Karma is a bitch, gitt.

 

Slagordet til PH er vel "der alt kan skje". Dersom man ikke tåler å bli sendt hjem, burde man vurdere søknaden før man sender den. De sjekker inn på skandalehotellet, da burde de være forberedt på skandaler. Det er et spill der det handler om å overleve ffs. Man må ofre hverandre, er jo slik spillet er bygget opp. Synd at enkelte kan flyte på sympatibølgen etter å ha blitt sendt hjem fra en forbanna TV-serie.

 

Etter å ha lest litt rundt på diverse sider, skulle man nesten tro at Victoria hadde sex med mannen til bestevenninna. Det at Karro går rundt til alt og alle og sier "jeg kan ikke fatte at noen mennesker vil andre mennesker noe så ondt", gjør ikke saken noe bedre. Driter i om Karro og Vic er venner nå, men du røk ut av et spill. Går det an å være en så elendig taper? Skjønner at det kan være tøft å bli sendt ut av bestevenninna, men nå oppfører hun seg som en bitter drittunge. Går jo rundt og griner kun for å få sympati. Det er uansett kun en jente som kan vinne. Victoria måtte eventuelt ha sendt Karro hjem senere uansett, og da ville det ha blitt like mye bråk. Alle som drar dit for å vinne, kommer på et eller annet tidspunkt å ta i bruk skitne knep. Det hjelper faktisk ikke å være seg selv der inne (og samtidig vinne hele dritten).

 

Er jo en grunn til at Paradise Hotel Norge aldri blir noe stort. For hver gang noen prøver å lage spenning, blir man slaktet i media, på FB og generelt sett overalt. PH Danmark ligger milevis foran, der handler alt om makt, taktikk og spill. Folk vil ha show og når de først får det, velger de å slakte deltakeren som står for det. Hvor ble det av logikken? PH Danmark er og blir kjekkere enn PH Norge, selv om man ikke skjønner en dritt av det de sier.

Lenke til kommentar

Fy faen Victoria må være noe av det kvalmeste jeg har sett på norsk TV, noensinne. At det går ann å bli så falsk og jævelig er for meg helt utrolig. Stian er jo ikke noe bedrre, og det digger meg at han som har fått "følelser" for Victoria, får se henne kline med Emil neste uke. Emil er forøvrig drøy. Samma med Nicklas som vel gentlig ikke brydde seg nevneverdig, han lurte jo bare på hvordan han og SM skulle sove neste natt...

 

Ja nå må vel alle faktisk se hvor råtten Vic er? Dette var hardt for henne, haha. Liksom. Hun har vel vært på alle der nå. Hørte på radioen at hun var pinsevenn, veldig overraskende, NOT. Faktisk ganske typisk for sånne personer, de som er sterkt religiøse tror ofte de er bedre enn andre mennesker. Greit at det er et spill, men likevel. Hun går over lik. Må være fælt å ikke kunne se en person inn i øynene uten at du føler deg pill råtten.

 

 

Forøvrig syns jeg verken Karoline eller Mari har noe som helst de skal føle seg skamfull over. De har helt tydelig bare vært seg selv på godt og vondt, og ikke forsøkt å være noen andre enn de er. En veldig bra figur har de gjort spør du meg, særlig Karoline. Hun virket ikke overrasket egentlig, var langt fra at hun felte en tåre når hun måtte dra, så jeg er ikke enig med de som sier hun er en dårlig taper. 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

 

(...)

 

Etter å ha lest litt rundt på diverse sider, skulle man nesten tro at Victoria hadde sex med mannen til bestevenninna. Det at Karro går rundt til alt og alle og sier "jeg kan ikke fatte at noen mennesker vil andre mennesker noe så ondt", gjør ikke saken noe bedre. Driter i om Karro og Vic er venner nå, men du røk ut av et spill. Går det an å være en så elendig taper? Skjønner at det kan være tøft å bli sendt ut av bestevenninna, men nå oppfører hun seg som en bitter drittunge. Går jo rundt og griner kun for å få sympati. Det er uansett kun en jente som kan vinne. Victoria måtte eventuelt ha sendt Karro hjem senere uansett, og da ville det ha blitt like mye bråk. Alle som drar dit for å vinne, kommer på et eller annet tidspunkt å ta i bruk skitne knep. Det hjelper faktisk ikke å være seg selv der inne (og samtidig vinne hele dritten).

 

(...)

 

 

skjønner ikke at du holder med victoria i denne saken her. victoria er bare drittsekk som satt et par uker på ph foran mange års vennskap.. skjønner godt at karoline winer over det. victoria har bare en ekkel personlighet og jeg skjønner ikke hvordan alle guttene kan like henne. ikke er hun noe deilig heller.

 

og jo, man kan vinne hele dritten ved å være seg selv. det så man i fjor med petter pilgaard.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...