Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


PH 2010  

44 stemmer

  1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?



Anbefalte innlegg

Om Karoline hadde gått et annet sted kunne SM stillt seg bak Stian.

Nettopp. Da hadde hun blitt kvitt Victoria, og samtidig hatt en sjanse selv. Bra hun ikke tenkte på det da. :p

 

Kunne Stine-Marie gått bak Stian med to damer der fra før?

 

Hvis SM hadde tenkt 3m frem ville hun vist at etter Stian sin avtale var Karoline doomed uansett, da kunne hun likesågodt sendt hjem begge to.

 

Men nå er hun jo med Niklas da, de finner garantert tonen og han bryr seg ikke nevneverdig at han mistet Mari. Tror ikke han er lenge i "begravelsen".

 

Der har Emil og Thea sex.

 

SERIØST???? OMG TAKK FOR AT DU SA DET!

 

Hva mener du med denne kommentaren TC?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy faen Victoria må være noe av det kvalmeste jeg har sett på norsk TV, noensinne. At det går ann å bli så falsk og jævelig er for meg helt utrolig. Stian er jo ikke noe bedrre, og det digger meg at han som har fått "følelser" for Victoria, får se henne kline med Emil neste uke. Emil er forøvrig drøy. Samma med Nicklas som vel gentlig ikke brydde seg nevneverdig, han lurte jo bare på hvordan han og SM skulle sove neste natt...

Endret av jj_89
Lenke til kommentar

Samma med Nicklas som vel gentlig ikke brydde seg nevneverdig, han lurte jo bare på hvordan han og SM skulle sove neste natt...

 

Personlig mener jeg måten Nicklas oppfører seg og hans holdning til hele settingen er eneste måten man kan overleve hotellet på.

 

Han er likt av veldig mange og binder seg ikke emesjonelt, men bare fysisk til jentene. Dette fører til at han ikke blir "knust" som andre har blitt før han.

 

Samtidig er han veldig snill mot jentene og selv Tine liker han jo. Dette betyr bare at han har flere ben å stå på når det koker ned til noen harde par sermonier.

 

Blir spennende å se hvordan gutta reagerer når det begynner å ramle inn gutter på hotellet fremover. Kommer vel ihvertfall 3 nye inn etterhvert? Er det flere jenter som kan komme inn nå da? Tror max 1 ny til og et par gamle replays.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Herregud så bitter, Karo. Hadde du vært smart, så hadde du prøvd noe annet, siden du VISSTE at Stian ville velge Vic.

De har da valgt før de står der? Mener å ha lest at alle må oppgi til produsentene hvem de vil velge på forhånd, slik at alle blir sendt til å "velge" i riktig rekkefølge for å gjøre det mest spennende osv. Hvis det stemmer, så kan de ikke endre der og da.

Lenke til kommentar

Herregud så bitter, Karo. Hadde du vært smart, så hadde du prøvd noe annet, siden du VISSTE at Stian ville velge Vic.

 

 

Ja, herregud. Jeg føler at hun overeagerer littegranne:

 

"Jeg skjønner ikke at mennesker kan gjøre andre mennesker så vondt"

 

"Jeg skjønner ikke hvordan hun kunne ødelegge det vi hadde og alle disse årene vi kunne ha sammen videre. Nå vil jeg aldri se noen av dem igjen"

 

 

 

Øhh...Did someone just mention that this is just a television show?

Lenke til kommentar

Herregud så bitter, Karo. Hadde du vært smart, så hadde du prøvd noe annet, siden du VISSTE at Stian ville velge Vic.

 

 

Ja, herregud. Jeg føler at hun overeagerer littegranne:

 

"Jeg skjønner ikke at mennesker kan gjøre andre mennesker så vondt"

 

"Jeg skjønner ikke hvordan hun kunne ødelegge det vi hadde og alle disse årene vi kunne ha sammen videre. Nå vil jeg aldri se noen av dem igjen"

 

 

 

Øhh...Did someone just mention that this is just a television show?

 

Det er jo ikke "just a television show". Ja man skal seff gjøre alt for å vinne, innenfor rimelighetens grenser. MEN Victoria og Caroline kunne vært venner resten av livet, og at da Victoria heller velger muligheten til å vinne 150(?)k er for meg uforståelig. MEN det er jo tross alt bra for Caroline for da slipper hun å ha en sånn venninde som ville latt henne i stikken for egen vinning.

Endret av jj_89
Lenke til kommentar

Hadde gjort det samme i Victorias situasjon. Hvis jeg hadde fått god kontakt med noen inne på hotellet, hadde jeg lett stukket en kniv i ryggen på vedkommende hvis det innebar at mine sjanser til å vinne økte.

 

Hvis han eller hun hadde lagt meg for hat er ikke det noen jeg kunne vært venner med uansett. Det er kun et spill, og hvis han/hun hadde dolka meg først hadde jeg langt ifra bært nag.

Lenke til kommentar

 

Hva mener du med denne kommentaren TC?

Sikkert at den var jævlig unødvendig. VG-live- kopi.

 

Forøvrig er jeg helt 10000% enig med alt TC har sagt de siste sidene. Sovna etter 30min i gårsdagens episode for den var jævlig booring frem til da. Får slenge på de siste 30 nå og se hva fahn som skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...