Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


PH 2010  

44 stemmer

  1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ike hvorfor folk har lyst til å ha ut SM og Vic. Det er jo de to som skaper drama drama i huset. Uten dem så hadde det ikke vært så mye drama. Bare se. Folk blir jo gale her inne ;D

 

Folk roper jo etter drama? Er det ikke det folk har lyst til å ha ;p

Endret av Cpt.Awesome
Lenke til kommentar

Fy faen! "Hvis det er krig de vil ha, er det det de vil få!"

 

Sick. :D

 

Sick = hun er en fuckings hore.

Nå virker jeg kanskje som en dobbeltmoralist, men er jo dette som er gøy med PH. Hadde jo vært kjipt dersom de kun lå på stranda og solte seg, og alle var venner. PH skal være spenning og underholdning. Og ja, jeg er ingen fan av SM. Men tenk hvor kjipt det hadde vært uten henne på hotellet. Er jo kun hun som har behov for oppmerksomhet hele tiden, så hadde nok ikke blitt så underholdende uten henne. Jeg vil ha hun ut, men det hadde som sagt blitt kjedelig uten slike idioter. Halvparten av diskusjonene her inne handler jo om SM, hva hadde vi gjort uten henne liksom? Samme kan sies om Victoria etter i dag. Vi ser på programmet for underholdningens og spenningens skyld, da hadde et slikt program vært kjipt uten henne.

 

Jeg hadde ikke sett programmet dersom vi hadde hatt fem par av Tine og Carl f.eks.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Saftig episode. :thumbup:

 

Har aldri likt Victoria, men denne gangen er jeg faktisk glad Karoline måtte dra. Fikk nok av henne for en god klype episoder siden - ble alt for mye baksnakking: "æ bare... ho bare.. han bare... æ bare" :hrm: Blir nesten flau av å komme fra nord...

 

Hva hadde skjedd om SM hadde stilt seg bak Stian? To fluer i en smekk?

Lenke til kommentar

Lol, ler av hva Karoline sier, når du ser hva som skjer i virkeligheten til dags dato mellom dem ifølge bloggene dems :p

 

Nå må folk (her inne) lære seg å skille mellom settingen på et Reality Show der alle følelser og relasjoner blir kokt ned og opp med spillets gang. Samt å se dette i relasjon til VIRKELIGHETEN! dette er to helt forskjellige ting og alt som skjer på Paradise er et spill, noen spiller i mindre grad, andre i større grad. Men alt i alt er det et spill og når man kommer "hjem" har ikke lenger ting som har skjedd så mye å si. Det har man sett år etter år , og burde være allmenn kunnskap.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Kvinnelogikk:

Karoline: Herregud, jeg må få bytta ut Stian snart. Klarer han ikke mer.

Så velger han ikke henne, og er plutselig tidenes største forræder :dontgetit: .

 

 

Stian: Jeg er litt småforelsket i Victoria

*Vic og Emil kliner i dusjen*

 

Wtf? :p Fy faen for en fantastisk serie! Jo mer drama, jo bedre.

Synes det er lættis selv. I løpet av det første oppholdet hennes var Victoria prippen og forsiktig. Etter å ha kommet tilbake tar hun den plutselig heeelt ut...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...