Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


PH 2010  

44 stemmer

  1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det der er det værste jeg noen gang har gort! Også mot en så god venninne. Er veldig lei for det.

 

Karoline og jeg har skværet opp den dag idag, og hun har tilgitt meg det som skjedde! Sikkert mange som lurer på om det var verdt det om jeg ville gjort det igjen? NEI og NEI! Ingenting er verdt å såre en jente som Karoline. Man lærer avsine feil, og det der er definitivt en av mine STØRSTE feil!

 

Så unnskyld til alle Karoline fans..

 

Vi var i ett intervju med VG sammen idag tidlig, Stian, Karoline og jeg, da måtte vi gråte litt sammen.. Dere kan lese den saken på trykk imorgen tidlig.

Lenke til kommentar

Bra Karo.

 

Stian og Victoria, fy faen, altså spesielt Victoria.

 

ETTER hun kommer tilbake, etter Karo sier uhn elsker hun og at hun er hennes nr. 1 osv. Det er faktisk sykt, skulle aldri tenkt jeg skulle bli provosert av Paradise Hotel men jeg er faktisk det.

 

Håper Victoria går ut på den sykeste måten ever med mye uflaks. Hore.

Lenke til kommentar

Står på bloggen til Karro nå at hun har sett episoden med Stian… Da vet vi at de to er venner iaff. Men hun og Vic. :ermm:

 

 

Lol:

Vel, vet ikke hva skal jeg si dere.. Hadde en helt grusom følelse inni kroppen da det skjedde, unner ikke min værste fiende det.. Så episoden sammen med Stian tidligere idag.

http://karolineberget.blogg.no/1271349301_the_truth_is_everyone.html

slowpoke.gif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...