Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


PH 2010  

44 stemmer

  1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?



Anbefalte innlegg

100% safe er vel å ta i litt når det kommer til Paradise Hotel eller?

 

Fortsatt 10% igjen, men helt enig. SM stemte først ut Victoria, og vi så blikket hennes da Victoria kom inn igjen, i tillegg til at hun spredde misnøyen sin om henne til andre på hotellet (Thea).

 

Det som kan redde Victoria er vennskapet SM har fått med Karoline. Er hun villig til å satse det?

 

Å se på Paradise Hotel har gitt meg ny selvinnsikt. Trodde nesten bare utseendet gjaldt, men nå vil jeg faktisk ikke se Victoria på skjermen mer selv om jeg synes hun var pen i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

100% safe er vel å ta i litt når det kommer til Paradise Hotel eller?

Trodde nesten bare utseendet gjaldt, men nå vil jeg faktisk ikke se Victoria på skjermen mer selv om jeg synes hun var pen i begynnelsen.

 

Morsomt at du sier akkurat dette. Kveldens episode er som tidligere nevnt legendarisk og jeg spår "stor ståhei" her inne fra 21.30 og ut ;)

Lenke til kommentar

Glemte forresten å skrive at den andre som ryker ut er Mari så vet dere det også. Ser også ut som Emil og Thea hadde sex, etterfulgt av klippene fra mandagens episode så vises det at Emil kliner med Victoria og Thea klikker for det :p

 

Karoline og SM var forsåvidt sykt forbanna på victoria. Victoria sier at hvis det er krig de vil ha så er det krig de skal få.

 

Tror det blir action neste uke.

Hvorfor blir Karoline sur på Victoria for å sende ut Caroline?

Lenke til kommentar

Glemte forresten å skrive at den andre som ryker ut er Mari så vet dere det også. Ser også ut som Emil og Thea hadde sex, etterfulgt av klippene fra mandagens episode så vises det at Emil kliner med Victoria og Thea klikker for det :p

 

Karoline og SM var forsåvidt sykt forbanna på victoria. Victoria sier at hvis det er krig de vil ha så er det krig de skal få.

 

Tror det blir action neste uke.

Hvorfor blir Karoline sur på Victoria for å sende ut Caroline?

 

Victoria sendte ut Karoline, alle andre ble sure på Victoria og Stian for at de sendte ut Karoline.

Endret av schizo-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...