Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


PH 2010  

44 stemmer

  1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke sett morgendagens episode enda, men tror man skjønner mye hva som skjer utifra kommentarer på Karoline sin blogg.

 

14.apr.2010 kl.23:39

Fy søren så råttent av Victoria! Og ikke minst av Stian. Victoria har jeg aldri likt, men Stian sank veldig i øynene mine der altså :/ Håper du kommer inn igjen!

 

14.apr.2010 kl.23:51

herregud! det victoria gjorde mot deg var jo bare helt forferdelig!!!! stian ble vel sikkert egentlig bare lurt av victoria føler jeg.. hun spiller utrolig skittent! ser jo her på bloggen at du og stian har kontakt etter at dere ble ferdig med paradise og det er jo utrolig bra! skjønner veldig godt at du ble overraska når victoria stilte seg bak stian. håper du kommer inn igjen og at du og stian er kjærester:) dere er utrolig søte sammen!

Lenke til kommentar

SM sa jo at hun skal få Mari ut...? Så hvorfor snakker dere om Victoria som går ut pga. SM-fredning? Hun sa jo at hun stiller seg bak Niklas, også sa Caroline at hun vil heller ryke selv enn at Mari skal ryke sånn. Victoria er safe i morgen, det er 100% sikkert.

Lenke til kommentar

Glemte forresten å skrive at den andre som ryker ut er Mari så vet dere det også. Ser også ut som Emil og Thea hadde sex, etterfulgt av klippene fra mandagens episode så vises det at Emil kliner med Victoria og Thea klikker for det :p

 

Karoline og SM var forsåvidt sykt forbanna på victoria. Victoria sier at hvis det er krig de vil ha så er det krig de skal få.

 

Tror det blir action neste uke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Jeg liker hvordan SM blir flyforbanna når hun Victoria "tyvlytter" når hun går fordi og stopper når hun hører navnet sitt. Er det plutselig standard å baksnakke folk og derfor mye bedre enn "tyvlytting"?

Lenke til kommentar

SM sa jo at hun skal få Mari ut...? Så hvorfor snakker dere om Victoria som går ut pga. SM-fredning? Hun sa jo at hun stiller seg bak Niklas, også sa Caroline at hun vil heller ryke selv enn at Mari skal ryke sånn. Victoria er safe i morgen, det er 100% sikkert.

 

100% safe er vel å ta i litt når det kommer til Paradise Hotel eller?

Lenke til kommentar

Hvem fikk fredning? :dontgetit:

Til deg som mente at TV3 likte Victoria best, ta deg en bolle.

 

Det var veldig viktig for TV3 at Victoria kom inn igjen.

1- Stine Marie hater henne. Karoline er "bestis" med henne. Stine-Marie/Karo er/var venner.

2- Alle gutta digger henne

3- Hun var partneren til Petter som nå har fått en ny partner han har lovet står trygt.

4- En ekstra greie jeg ikke tror TV seerne har fått med seg, kommer i Torsdagens episode.

 

Om dette kvalifiserer til at de liker henne best eller ikke, vet jeg ikke. Men det er 100% sikkert at henne skulle inn igjen slik ting ble på punkt 1-3-4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...