Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


PH 2010  

44 stemmer

  1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen at Vic kom inn igjen. Makan til falsk og manipulerende drittkjerring har man ikke sett maken til. Hu er sykt irriterende og roten til alt det onde der inne. Alle konflikter har hun en finger med i spillet på, og tydeligvis har hun programsjefen i sin hule hånd også. Dette er regissert i høyeste grad for å trekke flest mulig seere. Ærlig talt, alle ser vel at gutta kun liker hun pga utseende? Dum som et brød og jobber i barnehage (no offence).  

 

Rart at alle skal hate SM, hva har hun gjort galt da? Hun er faktisk den personen der inne som har hatt det tøffest av alle med masse forskjellige greier hun har vært nødt til å gjøre. Som hun sa, alle er falsk mot henne. Nå sist Karo, som var blitt god venninne med hun men ikke nå lenger som Vic kom inn. Hvis gutta hadde tenkt seg litt bedre om hadde de valgt noen andre, for strengt talt var hun ikke den råeste på kåringen. Vic har nå utrolig mye makt som hun kan bruke til å gjøre hva hun vil med. I praksis kan de som styrer programmet si at sånn og sånn, så er en bestemt deltaker ute. Det vil de nok bruke VIc til nå tenker jeg, få ut noen gamle personer (på en godt "kamuflert" måte). Dessverre innser jeg nå at Vic kommer til å bli med lenge sånn som det er nå. Maktsyke og veslevoksne wannabe-Bærum Petter + Victoria = Alt det onde på Paradise Hotel.

 

 

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke tro at du mener det, HVOR mange ganger har ikke Stine Marie "overlevd" på grunn av henne får fordeler av "programsjefen"???

 

Som du forsvarer SM da :p

Er det du som er Stine-Marie eller, SML? S, Stine, M, Marie. Googla hu nettopp og hun heter Lothe til etternavn; L. = SML !!!

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke tro at du mener det, HVOR mange ganger har ikke Stine Marie "overlevd" på grunn av henne får fordeler av "programsjefen"???

 

Som du forsvarer SM da :p

Er det du som er Stine-Marie eller, SML? S, Stine, M, Marie. Googla hu nettopp og hun heter Lothe til etternavn; L. = SML !!!

 

Jeg ser ikke helt hvordan SML forsvarer Stine-Marie her.

 

Men ellers godt observert

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke tro at du mener det, HVOR mange ganger har ikke Stine Marie "overlevd" på grunn av henne får fordeler av "programsjefen"???

Ja nå vil jeg høre din redegjørelse for dette. Siden du er en så god obeservatør kan jo du fortelle meg akkurat hvor mange ganger, og beskrive de spesifikke tilfellene?

 

Spør du meg har SM vært en eneste stor kasteball der inne, mer eller mindre ufrivillig. Kan ikke se at hun har gjort noe for at det skal skje. Hun bodde først med Torbjørn, men så ble Torbjørn blendet av VIc, og like etter ble Torbjørn kasta. Etter det har det vel vært bare rot egentlig.

 

 

 

Lenke til kommentar

Hvordan er det mulig å ikke vite at Obama er demokrat? Er det mulig å bo så dypt under en stein i tre år? Skammer meg nesten over det norske folk når oppegående voksne mennesker ikke greier å svare på det. Tragisk. Ufattelig tragisk.

Oppegående? Hehe. Det meste latterlige og pinlige var dog at Stian lot seg imponere over at Karoline klarte å svare korrekt

 

Eneste som kunne svare var jo Petter og han er realfagsstudent.

 

Resten av folka er jo modeller o.l som ikke krever allverdens med kunnskap.

 

Fantastisk at ingen av de (med unntak av Karoline og Petter) visste det, jeg satt der og var lettere sjokkert faktisk, selvom jeg visste at dette ikke akkurat var kremen av de høykulturelle i Norge.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke tro at du mener det, HVOR mange ganger har ikke Stine Marie "overlevd" på grunn av henne får fordeler av "programsjefen"???

Ja nå vil jeg høre din redegjørelse for dette. Siden du er en så god obeservatør kan jo du fortelle meg akkurat hvor mange ganger, og beskrive de spesifikke tilfellene?

1. Da hun ble kåret til den minst likte jenta, skulle hun egentlig bli sendt hjem.

2. Da Victoria ble sendt hjem, hadde SM en fredning. Vic hadde ikke sjanse til å ta seg videre, for SM kunne sende henne hjem.

 

Som sagt, Vic ble sendt hjem på en unaturlig måte. Urettferdig var det også. Da er det rettferdig at hun også får en ny sjanse.

Lenke til kommentar

Faen at Vic kom inn igjen. Makan til falsk og manipulerende drittkjerring har man ikke sett maken til. Hu er sykt irriterende og roten til alt det onde der inne. Alle konflikter har hun en finger med i spillet på, og tydeligvis har hun programsjefen i sin hule hånd også. Dette er regissert i høyeste grad for å trekke flest mulig seere. Ærlig talt, alle ser vel at gutta kun liker hun pga utseende? Dum som et brød og jobber i barnehage (no offence).  

 

Rart at alle skal hate SM, hva har hun gjort galt da? Hun er faktisk den personen der inne som har hatt det tøffest av alle med masse forskjellige greier hun har vært nødt til å gjøre. Som hun sa, alle er falsk mot henne. Nå sist Karo, som var blitt god venninne med hun men ikke nå lenger som Vic kom inn. Hvis gutta hadde tenkt seg litt bedre om hadde de valgt noen andre, for strengt talt var hun ikke den råeste på kåringen. Vic har nå utrolig mye makt som hun kan bruke til å gjøre hva hun vil med. I praksis kan de som styrer programmet si at sånn og sånn, så er en bestemt deltaker ute. Det vil de nok bruke VIc til nå tenker jeg, få ut noen gamle personer (på en godt "kamuflert" måte). Dessverre innser jeg nå at Vic kommer til å bli med lenge sånn som det er nå. Maktsyke og veslevoksne wannabe-Bærum Petter + Victoria = Alt det onde på Paradise Hotel.

 

Takk!

Er så ufattelig enig! Som om jeg sku sagt det selv :love:

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke tro at du mener det, HVOR mange ganger har ikke Stine Marie "overlevd" på grunn av henne får fordeler av "programsjefen"???

 

Som du forsvarer SM da :p

Er det du som er Stine-Marie eller, SML? S, Stine, M, Marie. Googla hu nettopp og hun heter Lothe til etternavn; L. = SML !!!

 

Jeg ser ikke helt hvordan SML forsvarer Stine-Marie her.

 

Men ellers godt observert

 

Oj. Shiet. Leste feil. Jeg trodde SML forsvarte henne, men det var visst omvendt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...