Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


PH 2010  

44 stemmer

  1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?



Anbefalte innlegg

Svakt å forsvare alle de tåpelige forsøkene Victoria har gjort på å tyvlytte samtaler, lille desperate kvinnemenneske. Og du bommer forresten fælt når du sier at ingen av guttene vil ha SM der inne. Hvor mange av dem har ikke sagt at de synest SM er den deiligste der inne vel? Niklas har sagt det, helt til nylig når han har hooka med Mari. Emil har sagt det, Stian har sagt han synest SM er drittdelig...

 

Synd Victoria av alle skulle få en sjanse, hu røk faktisk på en parsermoni.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun røk pga. en forbanna fredning på SM. Hadde begge stått likt, vet vi begge at Petter hadde valgt Victoria. Niklas har sagt mye rart han, han har klina med alle jentene. Samme kan sies om Emil. Stian sa vel at hun hadde pen rumpe, vet ikke hvordan det kan være synonymt med å være dritdeilig. På Stian og Emil stemte på SM som den minst likte jenta. Fire av fem gutter gjorde det, det forteller vel litt om at SM ikke er særlig godt likt der inne.

Lenke til kommentar

Hvordan er det mulig å ikke vite at Obama er demokrat? Er det mulig å bo så dypt under en stein i tre år? Skammer meg nesten over det norske folk når oppegående voksne mennesker ikke greier å svare på det. Tragisk. Ufattelig tragisk.

 

Uff, tenkte akkurat det samme. Hvordan er dette mulig? Kanskje det kan forklare hvorfor akkurat disse menneskene deltar på et slikt program...

Endret av Sonja84
Lenke til kommentar

Hvordan er det mulig å ikke vite at Obama er demokrat? Er det mulig å bo så dypt under en stein i tre år? Skammer meg nesten over det norske folk når oppegående voksne mennesker ikke greier å svare på det. Tragisk. Ufattelig tragisk.

 

Er det noen som burde skamme seg er det deg som omtaler deltagerene på paradise som oppegående. Petter er så sykt veslevoksen og bedreviter, tipper han har fått bank ett par ganger på byen.

Lenke til kommentar

Spørs hva du legger i ordet det, for meg er det å være oppegående og smart to helt forskjeligge ting.

 

Sonja: Godt å høre det er flere som tenkte i samme baner, selv fikk jeg nesten bakoversveis der jeg satt. Skal ikke leke bedreviter eller å rakke ned på noen, men så mye som enkelte der inne skryter av seg selv blir det bare komisk å ikke vite hvilket parti den amerikanske president tilhører. Her snakker vi om verdens mektigste og sannsynligvis mest kjente person. En president med tidenes best dekkede valgkamp bak seg. Rød eller blå, mann eller kvinne, Paradise-deltaker eller ei. Det skal ikke mye til å ha fått med seg denne mannens partitilhørighet. Kjekt å ha noe bak øra før man skryter seg selv til himmels. Greit å ikke vite alt mellom himmel og jord, men på hotellet er det tydeligvis kult å ikke vite hvem USAs president er.

 

Jaja :)

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Hvordan er det mulig å ikke vite at Obama er demokrat? Er det mulig å bo så dypt under en stein i tre år? Skammer meg nesten over det norske folk når oppegående voksne mennesker ikke greier å svare på det. Tragisk. Ufattelig tragisk.

Oppegående? Hehe. Det meste latterlige og pinlige var dog at Stian lot seg imponere over at Karoline klarte å svare korrekt Endret av cmptrwlt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...