Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


PH 2010  

44 stemmer

  1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Carl er faktisk så jævlig dum at jeg har begynt å digge han.

 

Han er faktisk ikke så dum, han har studert medisin!

 

Litt usikker på om eg kjøper dei medisingreiene, han uttala jo i Natt og Dag at "–Jeg studerte medisin og skulle bli kiropraktor (???). Så tenkte jeg, “syv år med dette her, det orker jeg ikke”. Så begynte jeg på et annet studie, International Business Management i Haag i Nederland. Så tenkte jeg “faen, jeg er ikke en sånn fyr som kan sitte og lese”

 

Catch my drift? Trudde han at legestudiet var like chill som eit opphald på Paradise Hotel, eller ein hyttetur til Keeeegerød? Og kven utdannar seg til lege for å bli kiropraktor? Det er jo ei eiga utdanning, som ein må ta i utlandet.

 

Men hallo, det kan jo hende fyren faktisk er smart. Kjenner faktisk ein fyr som studerte medisin i 4 år før han fann ut at det ikkje passa for han.. Greia er berre at eg ikkje kan sjå føre meg at Carl er smart!

 

Anyways, gler meg til å sjå kven den mystiske personen under maska er! Personleg trur eg det er Daniel, SJØLV om det er hevda i tråden at INGEN gamle kjenningar sjekkar inn igjen på hotellet. TV3 skjønte vel tidleg at dei måtte få han inn att på eitt eller anna vis, då det einaste han klarar å gulpe opp er dårleg stemning. Og som me veit er dårleg stemning jævla god tv-underhaldning!

Endret av Frigata
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...