Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*

PH 2010  

44 stemmer

1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

VICTORIA! Så sykt deilig!

Det kom ikke som noen overaskelse. Men da er det to jenter for mye, noe sier at en må elimineres. Samt at det kommer inn en gutt eller to iløpet av uka også. Med mindre det er andre parsermoni på rad det ryker en jente da.

Lenke til kommentar

Stian: "Jeg har vært sprengkåt i hele kveld, rett og slett….. Jeg var på vei mot å løpe på dass" :p SYYYYKE SYYYYKE jenter. Victoria og Karoline var de beste, etterfulgt av Thea og tildels SM, hun har kropp, det skal hun ha! INGEN som visske hvilket politisk parti Barack Obama tilhører, bortsett fra Karoline!

Tårer fra SM... Buhuuuu... Syns ikke noe synd på deg, ha deg hjem!

Onsdagens episode blir bra. Blir skikkelig dårlig vær under Pandoras, og Vic får flytte inn med den hun vil. Ser ut som hun er på date med Petter og. Hun velger Petter, det er jeg 110% sikker på, siden hun sa at han var den eneste hun ville dele rom med.

Uansett, DIGG episode, og jeg kunne gitt mye for å sett alle de dansene i live! :p

Lenke til kommentar

Sett bare halvparten så langt og det er rå episode. Helt rått når Emil kommer med dildoen inn på rommet til Carl & Co :p

Også digg Miss Paradise konkurranse, eneste er at Vic kom inn. Ødela hele episoden for min del, men morsom var den.

Lenke til kommentar

Hvem er den maskerte? Må vel nesten være en jente som har vært med før…?

Det er Torbjørn.

Det var ikke Thorbjørn, fordi den under maska var ei jente. Og hun var heller ikke svart. Du så på klærne under kappa at hun var ei jente. Garantert Victoria. TV3 ville ikke latt en så populær jente forsvinne fra hotellet.

Looool. Det var en spøk, trodde folk skjønte det da jeg skrev Torbjørn av alle. :!:

Lenke til kommentar

http://www.seher.no/839913/paradise-cathrine-plages-av-frekk-id-tyv

Selv om det er dårlig gjort av folk å lage falske profiler, så må deltakerne tenke på det før de melder seg på. Med en gang man blir med i et slikt program, må man nesten forvente å bli hetset i etterkant. Når man i tillegg er den mest irriterende deltakeren, da gjør det ikke saken noe bedre. Dårlig gjort å lage falske profiler, men man burde ikke forvente vennlighet etter å ha meldt seg på i PH.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...