Gå til innhold

Paradise Hotel 2010 Norge (mandag-torsdag kl. 21.30!) *Spoilerfri tråd*


PH 2010  

44 stemmer

  1. 1. Dine favorittdeltakere i årets PH?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem er den maskerte? Må vel nesten være en jente som har vært med før…?

 

Det er Torbjørn.

Det var ikke Thorbjørn, fordi den under maska var ei jente. Og hun var heller ikke svart. Du så på klærne under kappa at hun var ei jente. Garantert Victoria. TV3 ville ikke latt en så populær jente forsvinne fra hotellet.

Lenke til kommentar

Hvem er den maskerte? Må vel nesten være en jente som har vært med før…?

 

Det er Torbjørn.

Det var ikke Thorbjørn, fordi den under maska var ei jente. Og hun var heller ikke svart. Du så på klærne under kappa at hun var ei jente. Garantert Victoria. TV3 ville ikke latt en så populær jente forsvinne fra hotellet.

 

Populær? Nåvel..

Lenke til kommentar

Det der er en gutt, helt sikkert Daniel. Det er jo greit der også for jeg har på følelsen av at Daniel/Stian er en bra kombo når det kommer til liv! :D

Nei, Stian er mye bedre uten Daniel. Daniel kontrollerte jo Stian hele tiden, det er først etter at Daniel gikk at Stian har blitt okay.

Lenke til kommentar

Det der er en gutt, helt sikkert Daniel. Det er jo greit der også for jeg har på følelsen av at Daniel/Stian er en bra kombo når det kommer til liv! :D

Nei, Stian er mye bedre uten Daniel. Daniel kontrollerte jo Stian hele tiden, det er først etter at Daniel gikk at Stian har blitt okay.

 

Neeh, synes ikke jeg. Han er okay nå ja, men ikke så spesielt fet, ser for meg at de to kommer til å finne på masse sprell ala Mats og Petter hvis de braker sammen. Hvis han kontrollerte noen var det Victoria.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...