FriEksos Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 I det siste har jeg hatt store problemer med å laste ned filer fra nettet. Sitter med isdn-linje og gratis abb. hos Tiscali. I går prøvde jeg å laste ned DirectX 9 fra microsoft.com 3 ganger uten hell. På rundt 21-25mb stopper nedlastningen opp og jeg får en feilmelding som lyder: "size mismatch". Dette skjer både når jeg bruker Opera 6.05 og Internet Explorer 6.0. Samme tilfellet skjer om jeg laster ned andre mindre filer. Feks. 1.1 patchen til GTA Vice City, som jeg også prøvde meg på igår. Kom til ca. 1mb og "size mismatch". Er det hos Tiscali feilen ligger, eller er det hos meg? Håper noen har ett svar, for dette er noe frustrende. Ikke så fantastisk kult å ha lastet ned 21mb av 31mb på isdnlinje, for så å bli brutt. Har følgende utstyr: WinXP Professional SP1 Asus A7N8X Deluxe XP2000+ 768mb Twinmos PC2700 Western Digital 40gb Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 På download.com har du et godt program som heter download-acelerator. (Mulig jeg skrev det feil) Det er slik at du kan starte en download igjen hvis du blir brutt. Det skal visst gjøre slik at det går fortere oxo 8) Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 http://www.downloadaccelerator.com Download Accelerator er ett genialt program ja, øker sjansen for at du makser båndbredden du har tilgjengelig, ergo kortere tid å laste ned store ting. Samt muligheten for Resume (fortsette) om man mister kontakten. For eksempel om du må logge av for å stikke på kino, så kan du fortsette dagen etterpå i mange tilfeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå