ListeKlovnen Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hei! Hvordan kan man få gode gameplay opptak på ps3? Hadde vært flott med ettellerannet slike at man kunne gå inn på en meny men man spiller og klikke "record" ellerno Finnes det noe slikt? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Finnes det noe slikt? Ja og nei, det finnes ikke noe generelt, det er kun et par spill som kan ta opp mens man spiller og laste opp på youtube etterpå. Felles for disse er at de er ganske enkle og kan lastes ned ifra PSN. Uncharted 2 lagrer alt som skjer i MP kamper slik at du kan spille de av og styre kamera akkurat som du vil, men dette er jo ikke video og du må bruke Uncharted 2 for å spille de av. Ellers må du koble til eksternt utstyr som tar opp video-signalet ifra din PS3. Endret 31. januar 2010 av Topguy Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Vet du om det går for Modern Warfare 2? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Vet du om det går for Modern Warfare 2? Det finnes ikke noe funksjon innebygd i MW2 for å ta opp det du spiller hvis det var det du lurte på. (Hvis det ikke var det du lurte på, så tror jeg likevel jeg skal la være å prøve å analysere den setningen noe mer.) Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 1. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2010 Det var det jeg mente Så eneste utvei er og kjøpe en recorder ellerno? Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Det skal finnes en dings som du kan recorde med, men har lite kompetanse innen det området. Ta en liten titt på google, så finner du nok noe. Fant denne her. Se om du finner noe nyttig Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Visste om "Dazzle" recorderen Men da fins det altså ikke noe programvare som er gratis eller en metode som man kan ta opp, uten at det koster noe? (uten mobilen og kamera da ) Lenke til kommentar
ZepukkU Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Det tviler jeg sterkt på. Men kan jo hende en DVD spiller kan det? Lenke til kommentar
Simonmik Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Det finnes en god del forskjellige "opptaks utstyr" til PS3 Dazzle som har blitt nevnt tidligere. Har selv noe som kalles For Easycap som du får for en billig penge. Ganske fornøyd, men det eneste minuset med Dazzle og Easycap er at man ikke kan spille i HD. Man må spille i Standard Definition for å filme :/ Om du vil opp i pris så finnes det noe som kalles for Blitzbox. Denne kan bare filme i SD, men du kan spille i HD samtidig som du spiller Hauppague HD PVR er vel det beste du kan få tak i. Koster vel rundt 2000kr og kan recorde i HD samtidig som man kan spille i HD. Faktisk ett par norske som har denne her Håper dette hjalp litt i alle fall Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 2. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2010 Tusen takk for svar Har ikke HD tv så det gjør ikke no Det det skal brukes til, er opptak som skal overføres til pc, klippe lime litt, og da kanskje legge ut på youtube Lenke til kommentar
Simonmik Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Vil i så fall anbefale Easycap Her har du en Easycap Guide som inneholder det du trenger og hvordan den funker. Veldig nyttig! http://www.psforum.no/forum/showthread.php...t=Easycap+guide Har selv en sånn og var rimelig fornøyd når jeg ikke spilte i HD selv Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 3. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2010 Flotters! Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå