kj_ Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) I oppgave 3 skal du velge én av fire deloppgaver. Her må du vise at du kan skrive en lengre tekst på tysk. I oppgave 3a), 3b) og 3c) kan du velge sjanger selv. I oppgave 3c) og 3d) kan du velge innhold selv. Du trenger ikke ta utgangspunkt i teksten i vedlegget. Hvordan skal jeg tolke denne oppgaven? La oss si jeg skal velge oppgave 3a. Kan jeg da ikke velge innhold selv? om ikke, hva skal innholdet være? oppgave 3a lyder: Mange mennesker har en bit av Berlinermuren som suvenir. Skriv om en suvenir som betyr mye for deg. Velg en passende overskrift. Endret 30. januar 2010 av kimj_ Lenke til kommentar
D3f4u17 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Innholdet står det vel tydelig hva skal være? Endret 30. januar 2010 av D3f4u17 Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Altså.. jeg kan skrive om hvilken som helst suvenir, og ikke en suvenir som har noe sammenheng med 2. verdenskrig? høres vel logisk ut. Lenke til kommentar
D3f4u17 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Dersom noe annet er tilfelle burde oppgaven vært formulert annerledes. (Såfremt du ikke har utelatt relevant informasjon fra tråden.) Endret 30. januar 2010 av D3f4u17 Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 ja, okey. Takk. Ser ut som oppgaven er tatt rett fra: http://www.udir.no/upload/Eksamen/Viderega...sk/Tysk_H07.pdf s.26 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå