EMS15 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Orginalpost:Tittel: Dårlig - Noen som vet hva det kan være? Heisann ! Har gått tre dager med halsbrann. I 4 tiden i natt fikk jeg nesten ikke puste, det var akkurat som om det strammet seg. Jeg er kvalm og uvel. Noe annet er også det at jeg er helt tørr fra halsen og nedover uansett hvor mye jeg drikker. Skal til legen på mandag, om det ikke blir bedre. Hei:) Forandret denne posten siden innholdet ble utdatert og orket ikke lage ny post.. Tingen nå er at jeg har gått de siste tre dagene etter "hendelsen" med svake pusteproblemer... Kom over en link fra lommelegen - som beskrev egentlig akkurat det jeg opplever. Jeg bare lurte på om det er noen der ute som har / har hatt det samme som meg, eller noen som kanskje vet hva det er? Tingen er at de svarer med: "Jeg merket heller ikke noe når jeg tok joggeskoene fatt, men det kom i bølger når jeg var stresset, engstelig eller sliten." - Jeg merker ikke mye når jeg løper. Men går ikke på skole, jobb elns, som kan gjøre meg stresset, er ikke engstelig og i alle fall ikke sliten.. Da er tingen: Noen som vet noe jeg kan gjøre? Enten jogge ofte (ikke hatt noe virkning egentlig), spise noe annet, pusteteknikker e.l? Edit: Skal nevnes at jeg er 16 år.. Astmatiker.. Og skaprøyker.. Endret 3. februar 2010 av EMS15 Lenke til kommentar
macciato Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Kan hende du har sår i spiserøret pga. halsbrannen, som igjen kan være et resultat av slapp lukkemuskel mellom spiserør og magesekk. Jeg er ingen lege derimot, så det er bra du drar dit:) Du får sikkert tatt en gastroskopi Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Spis link! Hvis det er sånn forferdelig papp-pille som jeg prøvde, tar jeg det aldri igjen. Det smakte bajs og satte seg fask i tennene! Pussa tenne og skylte i en evighet for å få det vekk, åfydda! Jeg er bedre nå. Jeg tror det var en blanding av kvalme, vond hals, "irritert hals" (etter halsbrannen ). Jeg har ikke drikket brus eller spist noe surt siden dette. Og det ble ganske mye bedre. Før dette hatte deg drikket en halvliter med cola. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå