greipfrukt Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hei godtfolk! Byttet forleden dag over fra Telenor til Tele2, uten vi skal henge oss opp i det.¨ 3G, MMS og alt funket fjell med Telenor, men har fortsatt ikke fått til MMS , 3G, GPRS eller noen ting som helst siden da. Ufattelig irriterende ettersom har jeg Mobilsurf-pakke å så frem til surfing! Er klar over at det er flere som sliter med dette, har sittet halve dagen å lest tråder i alle salgs forum. Men har ikke kommet noe lengre! Får bare opp en grå E oppe i statusfeltet, ikke 3G, som når jeg hadde Telenor. Telefonen setter automatisk opp GPRS/3G-, MMS- og WAP-tilkoblinger når du slår den på med nytt SIM-korte, mulig å gjøre dette på nytt? Noen som kan hjelpe meg her, rimelig lei å ikke ha nett på telefon ;P Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Tele2 benytter Netcoms infrastruktur derfor er det varierende 3G dekning. Sjekk kartet på Netcom.no. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hei godtfolk! Byttet forleden dag over fra Telenor til Tele2, uten vi skal henge oss opp i det.¨ For meg virker det som om dét er akkurat det man skal henge seg opp i....Skiftet fra Tele2 til telenor for mange år siden. Aldri sett meg tilbake.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå