Gå til innhold

Jeg skal ha en ny telefon! Hjelp meg !

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har tenkt å kjøpe ny telefon siden min forrige ble ødelagt.

Jeg har lyst på en touch telefon som er billig og bra, jeg har ikke råd til en dyr telefon til 5000,- så jeg vil helst ha hjelp til en billig touch telefon.

Jeg bryr meg ikke så veldig mye om det er mange applikasjoner eller spill på den siden jeg har Ipod Touch som jeg bruker til sånne ting.

Jeg vil ha hjelp fort så mulig, og jeg blir veldig glad hvis jeg får gode råd ;)

Prisen kan ikke være over 3000,- :(

Endret av kingkamran
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer jo litt an på hva du skal bruke den til. Men HTC Magic, HTC Tattoo eller Nokia 5800. Men må nesten vite litt mer om krav/bruksområde.

Ehm jeg skal mest ha den til å sende meldinger og ringe... og WIFI hadde vært bra å ha med

Skal skjekke HTC Magic og HTC Tattoo nå.

Kravene mine er at den skal IKKE være treig! litt treig er greit men ikke altfor treigt.. Og jeg vil helst ha QWERTY tastatur man skiver ut på siden for å skrive fortere, Og litt lang batteri tid.

Takk for svarene !

Lenke til kommentar
Kommer jo litt an på hva du skal bruke den til. Men HTC Magic, HTC Tattoo eller Nokia 5800. Men må nesten vite litt mer om krav/bruksområde.

Ehm jeg skal mest ha den til å sende meldinger og ringe... og WIFI hadde vært bra å ha med

Kravene mine er at den skal IKKE være treig! litt treig er greit men ikke altfor treigt.. Og jeg vil helst ha QWERTY tastatur man skiver ut på siden for å skrive fortere, Og litt lang batteri tid.

Takk for svarene !

HTC Tattoo da ;)

Bruker den selv, veldig fornøyd. Eneste er at jeg har så store fingre at det blir mange skrivefeil pga lite tastatur. (Ikke mindre enn andre telefoner)

Lenke til kommentar

Takk for svarene !

HTC Tattoo da ;)

Bruker den selv, veldig fornøyd. Eneste er at jeg har så store fingre at det blir mange skrivefeil pga lite tastatur. (Ikke mindre enn andre telefoner)

Da ser noen reviews da :p

Lenke til kommentar

HTC Touch Diamond 2 er veldig bra den. Burde absolutt bli nevnt. Der må det nevnes at det er WM. Ikke alle som er like glad for det. Men dra i en butikk å prøv den. Selv hadde jeg valgt Diamond 2, men den er kanskje ikke like "enkel" som android-telefoner.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg har funnet telefonen.. den er billig og bra men jeg kan ikke finne den i butikkene.. den heter Samsung Corby PRO, jeg finner Samsung Corby men ikke PRO jeg vil ha pro siden da får jeg med QWERTY keyboard, som jeg trenger siden jeg skal bruke den mest til meldinger og ringe. Så kan noen hjelpe meg? si meg et sted som selger den?

Jeg så på dems video og de sa den skulle være i Europa i november 2009.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...