traktor-en Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hei har 2 disker på dataen. Men etter insalering av windows 7 viser begge diskene som C: jeg vil gjerne ha en C: og en D: Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hei har 2 disker på dataen. Men etter insalering av windows 7 viser begge diskene som C: jeg vil gjerne ha en C: og en D: Hmm, hvis dt er to forskjellige disker det er snakk om (altså ikke en snarvei av noe slag) eller to forskjellige partisjoner av samme disk så skal det ikke være mulig det du beskriver. Kan du ta et screenshot av dette fenomenet? Jeg tror det vil bidra mye til å gi en løsning. Hva i alle dager skjer forøvrig om du prøver å skrive "c:" (uten hermetegn) etterfult av enter i søkefeltet i startmenyen?... hvlken disk peker den da til? Avventer screenhots for videre råd. -Stigma Lenke til kommentar
traktor-en Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Har 2 hard disker på dataen. Men nå er begge kommet i en alså C: Før var en C: og en D: Lenke til kommentar
TMB Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Før hadde du to partisjoner. Gå inn på diskbehandling, der kan du oprette en D:\ partisjon http://www.sevenforums.com/tutorials/2674-...create-new.html Endret 30. januar 2010 av timb Lenke til kommentar
traktor-en Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Tusen takk for hjelpen fungerer nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå