halaa Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 hei lurer på om du har 2 biler med 60% bonus på begge to, og du krasjer med den ene mister du bonus på begge biler eller bare den som er involvert i ulykken. takker Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Hei! jeg tror bonusen følger deg, ikke bilen, og vil med andre ord tapes/reduseres på begge bilene ved ulykke der du har skylden. *edit surra litt skulle selvfølgelig stå: på begge bilene. Endret 30. januar 2010 av SirAmp Lenke til kommentar
kremt Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Dette var jo egentlig ikke svar på spørsmålet. Vil bonusen reduseres på begge, eller bare den ene bilen ? Lenke til kommentar
halaa Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Hei! jeg tror bonusen følger deg, ikke bilen, og vil med andre ord tapes/reduseres ved ulykke der du har skylden. ja ja ja vet det. men du kjønner hva jeg mener. nå tenkt at du har 2 biler og involvert i en ulykke med den ene og du har skylden, mister du/bilen bonus på begge biler ellr? Endret 30. januar 2010 av halaa Lenke til kommentar
Kong_Tom Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) uten å være noen ekspert på dette, tror jeg heller at det er slik at det kun er den bilen som er innblandet i uhellet som får fratrekk i bonus. To forsjellige forsikringer er uavhengig av hverandre. Endret 30. januar 2010 av Kong_Tom Lenke til kommentar
spøkelse Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Det stemmer. Bonus opptjenes og tapes individuelt på bilene. Man kan også bytte om slik at man har best bonus på den dyreste forsikringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå