andypandy Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hei, er på utkikk etter en farge laser multifunksjons skriver. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal lete, og jeg har heller ikke så god erfaring med laser, men jeg skal kjøpe den til min far, så det er greit og få noe håndfast her. Kriteriene er jo da at den kan scanne, kopiere (den trenger ikke kopiere i farge) og skrive utskrifter i farge (kvaliteten på akkurat dette er ikke viktigst, men det er viktig at han kan få ut et bilde i ny og ne) og til sist, det er ekstremt viktig at den har wifi. Noen som kan hjelpe meg her? Jeg klarte og bestille en Samsung SCX-4500W, men jeg ser jo nå i ettertid at den ikke skriver i farge, så jeg må finne en annen Takker for tips på forhånd! Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg bruker en Brother Laser Multifunksjon som jeg er meget fornøyd med (bortsett fra at den er forbasket tung og kostet en del). Du skriver ikke noe om hvor mye penger du kan bruke, så det er litt vanskelig å anbefale noe konkret. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Prisen bør vel ligge på en 2500-3000+. Hva kan dere anbefale til denne prisen? Endret 30. januar 2010 av andr3asb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå